"Kalbiniz affetse bile ruhunuz ihaneti unutup yeniden sevmeyi öğrenebilir mi?"
✴
Şirketten nasıl çıktığımı hatırlamıyordum. Korumaları aradığımda saat yedi buçuktu ve Ayça hala eve gelmemişti. Ani frenle arabayı durdurduktan sonra arabadan indim.
"Ayça hala gelmedimi Hakan?" diye sorduğumda kafasını öne eğerek olumsuz anlamda kafasını salladı.
"Nereye gitti bu kız?" diye söylenirken kapıyı açıp içeri girdim. Evi iyice dolandıktan sonra evin içinde olmadığını daha iyi anladım. Ya başına birşey geldiyse diye düşünmekten artık beynim patlayacak duruma gelmişti. Kafamı ellerimin arasına alarak yatağa oturdum.
✴
Gözlerimi açmamla kapatmam bir oldu. Bu nasıl bir baş dönmesiydi aklım almıyor. Kendime geldiğime dair kanaat getirip gözlerimi araladığımda odanın duvarlarına takıldı gözlerim. Her yerde çekilmiş olan fotoğraflar. Sedatla olan Haleyle olan Ömerle konuşurken , çiftlikteki evde , atların üzerinde , öpüşürken... Kafamı iki yana sallayıp gözlerimi kapatıp tekrar açtım. Bu bir rüya olmalıydı değil mi?
"Benim güzel sevgilim de uyanmış" diye gelen sese çevirdim kafamı Mert karşımda sandalyede bacak bacak üstüne atmış öylece bana bakıyordu. Kalkmak için yeltelendiğimde bileğimdeki ve ayağımdaki ipler canımı acıttığı için inledim.
"Mert delirdin mi sen? Ellerimi çöz hemen" diye bağırdığımda oturduğu sandalyeden kalkarak yanıma ulaştı.
"Aaa seni çözersem Sedat denilen piçe gideceğini biliyorum kusura bakma tatlım" diyerek yanağımdan makas aldı. Eli yüzüme değdiğinde kafamı sallayarak elini yüzümden uzaklaştırdım.
"Mert iyi değilsin sen! Lütfen bırak gideyim" dediğimde gür bir kahkahayla odayı sesiyle doldurdu.
"Beni deli ettin Ayça! Ben sana dokunmaya kıyamıyorken sen gittin o adamla evlendin" dedi bağırarak ardından yanağımı okşayarak devam etti "Senin aşkın beni kör etti. Evine kadar geldim. Beni affetmen için ama sen beni kovdun" diye bağırdı ardından biraz önce oturmuş olduğu sandalyeye tekme attı.
"Söylesene o adamda olup bende olmayan şey ne? Ben bu soruyu yaklaşık bir aydır kendime soruyorum ama cevap bulamıyorum" dediğinde gözümden yaş aktı.
"Mert bizim senle hep seviyeli bir ilişkimiz oldu Sedatla tanışmadan öncede bu ilişkiyi bitirmeyi düşünüyordum. Çünkü ben seni hiç sevmedim" dedim.
"Yalan söylüyorsun!" diye bağırdığında ilk başka ürksemde kendimi güçlü olmaya zorlayarak konuşmama devam ettim.
"Ben Sedata aşık oldum. O farklı herşeyiyle her davranışıyla. O benim için çok farklı özel" dediğimde Mertin gür sesi konuşmamı engellemişti.
"Kes sesini yalan söylüyorsun sen hala beni seviyorsun. Daha fazla seni dinlemek istemiyorum." dediğinde hıçkırarak ağlamaya başlamıştım.
"Mert... Bak beni bırak gitmeliyim. İyi değilsin. Sedatın beni bulamayacağını mı zannediyorsun? O beni bulacak" dediğimde o alaycı sırıtması yüzüne daha çok yayıldı.
"Sen öyle zannet" dediğinde ona anlamayan gözlerle baktım.
"Ne demek istiyorsun?" diye sordum.
"O seni bulmaya gelmez. Gelemez!" diye bağırdı ardından kahkaha attı.
"Nasıl yani ona birşey yapmadığını söyle!" diye ağlayarak bağırdım.
"Şu adam için üzülmekten vazgeç! Ve hiçbirşey yapmadım ona" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşıksın!
RomanceZor bir hayat... Geçmişin küllerini hayatından tamamen silip atmak isteyen bir kız. Bu zorlu hayatında nelerle karşılaşacak? Bu yakışıklı genç adamın ona yardım eli uzatırken genç kızın ona aşık olması varmıydı planda? Ya adam yıllardır sevdiği kız...