"Sedat saçmalama lütfen yat şu yatağa" dedim omuzlarını tutarak
"Yeter! 4 gündür yatakdan çıkarmıyorsun beni!"
"Zaten hastaneden çıkalı 4 gün oldu Sedat!"
"Tamam iyiyim ben" dedim üzerindeki örtüyü alarak
"Sedat bir kere beni dinlesen! Yaran kanarsa ne olacak?"
"Birşey olmaz" diyerek banyoya girdi.
Peşinden ilerleyerek banyoya girdim bende. Üzerindeki tshirti çıkarttı, "banyo yapacağım. İstersen beraber yapalım" dedi gülerek
"Sedat! Bak birşey olacak diye korkuyorum yarana" dedim ellerimle yüzümü ovarken
"Korkma!" dedi kolumdan çekerek bedenine yapıştırdı beni "bak gel beraber banyo yapalım ben sana gösterim iyileştiğimi" dedi dudaklarıma öpücük bırakmadan önce,
"Sedat! Tamam ama lütfen bugün evden dışarı çıkma" dedim nefesimi dışarı üfleyerek
"Bu demek oluyor ki banyo yapacağız" dedi eşofmanının iplerini çözerken,
"Şimdi bunu mu anladın Sedat?"
"Hadi hadi soyun" dedi. Gülerek üzerimdeki kazağı çıkarttım.
"Bak yaklaşık bir hafta oluyor" diyerek suyu açtı.
"Ne bir hafta oluyor?"
"Yaklaşık bir haftadır sana dokunmuyorum. Yani istersem dokunmazmışım değil mi?"
"Eminim. Hastanede olduğundan ve ben izin vermediğimden olmasın o"
"Cık. Söz konusu bile değil" dedi göz kırparak, tamamen iç çamaşırlarımla kaldığımda arkamı dönerek sutyenimi açmasını bekledim. Açtıktan sonra küvete girerek,
"Bana diyor birde hadi!" dedim ve suyu kafamdan aşağı tutmaya başladım. Sıcak su! En sevdiğim.
Banyo yapmayı fazlasıyla seviyordum zaten, Sedat sayesinde bunu çok fazla yapar olmuştum. Sıcak su bedenimden aşağı akarken kendimden geçmiş gibiydim adeta. Genellikle her insana olurdu bu. Banyoya girmek istemiyordum, girincede çıkmak istemiyordum.
"Artık kendine gelirmisin?" dediğinde gözlerimi hemen açarak ona baktım.
"Senin gözlerin suyla buluşunca fazla büyüleyici oluyor" dedi gözlerimin içine bakarak. Suyu birazda ona tuttum. Birden tutunca irkilsede sonradan suya alışarak gözlerini gözlerime dikti.
"Senim gözlerinde farklı sayılmaz. Seninki... Seninki çok etkileyici duruyor"
"Galiba ben sana aşığım" dedi dudaklarını dudaklarıma kapatarak. Biraz öptükten sonra aklıma gelen şeyle onu iterek göğsüne şaplak attım.
"Galiba mı? Ne yani aşık olmama gibi bir ihtimalin mi var Sedat?!"
"Ya güzelim" dedi elini saçlarıma koyarak, "şüphen mi var?"
"Bilmiyorum artık!" dedim birkaç adım geriye atarak.
Belimden tutup kendine doğru yine çektiğinde "sana deliler gibi aşığım kızım ben!" "sana köpek gibi aşığım!" diye bağırdığında yanaklarını tutarak kendime çekip dudaklarıma sertçe bir öpücük bırakıp geri çekildim.
"Bana bunlarla gel" dedi gülerek,
Elime sıktığım şampuanı parmak uçlarımla saçlarına sürdüm. Ellerimle saçlarının dibine masaj yaparmış gibi okşadım.
"Sedat ne zaman gideceğiz?"
"Nereye ne zaman gideceğiz?"
"Doktora yani ben bebeğimin kaç haftalık olduğunu merak ediyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşıksın!
RomanceZor bir hayat... Geçmişin küllerini hayatından tamamen silip atmak isteyen bir kız. Bu zorlu hayatında nelerle karşılaşacak? Bu yakışıklı genç adamın ona yardım eli uzatırken genç kızın ona aşık olması varmıydı planda? Ya adam yıllardır sevdiği kız...