"Sedat"
"Ya hadi artık kalk ya."
"Hıı"
"Ben duş aldım. Kalk hadi sende duş al aşağı in. Bu arada aşağı inerkende düzgün birşeyler giy"
"Ayça güzelim bir sus. Uyumaya çalışıyorum" diyerek yastığa daha çok dolandı.
"Sedat kalk artık. Saat bir oldu bir!" diyerek üstündeki örtüyü çekmeye çalıştım. Tabi kendisi örtüye koala gibi yapıştığı için çekmek pek de mümkün sayılmadı.
"Ayça bak hayatım bütün gece yalvardın şirkete gitmiyim diye gitmedim işte. Bırak uyuyacağım"
Yatağın diğer tarafına geçerek yatağa oturdum. Sedatın gözlerini kapalı olduğu için şuan beni farketmiyor da olsa beni hissettiğini sanıyordum.
Eğilerek dudaklarına dudaklarımı bastırdım. Bu hareketime gülümsedikten sonra örtüyü biraz daha çekerek diğer tarafa döndü. Tabiki peşini bırakmayacaktım. Sırtına ellerimi koyarak biraz daha üstüne eğildim. Bu defa dudaklarımı boynuna bastırdım. Fazla etkilemişe benzemiyordu.
"Sedat hadi kalk lütfen ya" dediğimde yine tepki vermedi. Ama bende Ayçaysam aşağı tek başıma inmeyecektim. Ağırlığımı biraz daha vererek dudaklarımı tekrar dudaklarına bastırdım. Bu defa karşılık bulmuştum. Sedat dudaklarımın üzerinde gülümsediğinde bunun aslında ne kadar da hoşuma gittiğini farkettim. Öpüşmeye devam ederken bu defa Sedat ani bir hareket yaparak beni üzerine doğru aldığında kasıklarına oturmak zoruda kalmıştım.
Dudaklarımı zorla ayırdığımda Sedat bana sırıtarak bakıyordu. "Hissediyor musun?" diye sorduğunda anlamayarak tek kaşımı kaldırdım.
"Ne..neyi?"
"Seni ne kadar çok istediğimi" diyerek belimden tutarak biraz daha bastırdı kendine.
"Şey.. E..evet" diyerek bakışlarımı kaçırdım.
"Seninle şuan da sevişebilirim" dediğinde gözlerimi büyüterek ona baktım.
"Ne? Ne diyorsun sen ya?" diyerek kıkırdadım. Bu konular eskiden kızarmama neden olsada artık iyice önemini yitiriyordu.
"Birde gülüyor. Ciddiyim ben" dediğinde dikkatlice yüzünü inceledim. Gerçekten fazla ciddiydi.
"Aşağı insek artık ben fazlasıyla acıktım" diyerek kalkmaya çalıştım.
Kucağından tamamen kalktığımda oda üstündeki örtüyü atarak kalktı. Evet bakabiliyordum. Çünkü Sedata dün gece yalvar yakar üstüne birşeyler giydirebilmiştim. Tabi bende öyle.
"Ben şimdi aşağı iniyorum. Sende duş al gel" diyerek kapıya yönelmiştim ki,
"Cevap vermediğim için vazgeçtiğimi düşünüyorsan yanılıyorsun" diyerek bir anda beni kucağına aldı. "Demek canın banyo fantazisi istiyor. Hemen karıcığım" diyerek güldü.
"Ha.. Hayır Sedat ya. Ben aşağı ineceğim. Acıktım diyorum"
Sedat gür bir kahkaha attıktan sonra "biliyormusun bende çok acıktım." diyerek dudaklarıma ateşli bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"Tamam işte aşağı..."
"Sana"
"Ne..ne bana?"
"Sana acıktım güzelim" dediğinde gülümsemeden edemedim
"Sedat...Sedat! Ben seninle ne yapacağım"
"Sex" diyerek gülümsedi. Ve istikamet olarak banyoda soluğu aldık...
(...)
"Tamam sen in bahçeye. Üstümü giyip saçlarımıda tarayıp hemen geliyorum" dediğimde oda kafasını sallayarak odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşıksın!
DragosteZor bir hayat... Geçmişin küllerini hayatından tamamen silip atmak isteyen bir kız. Bu zorlu hayatında nelerle karşılaşacak? Bu yakışıklı genç adamın ona yardım eli uzatırken genç kızın ona aşık olması varmıydı planda? Ya adam yıllardır sevdiği kız...