"Ah...~Attention please."
Lelaki yang bertanduk sebelum ni muncul semula entah dari mana sambil terapung di ruang udara tu.Ah....Kali ni dia muncul sebab apa pulak?
Semua pelajar mula menumpukan perhatian kepada lelaki bertanduk tu.Mungkin kali ni semua orang ikut cakap dia sebab tak nak apa yang terjadi sebelum ni berulang kot?Yelah....kejadian ada kepala pelajar lelaki tu meletop.
Ugh!Bila difikirkan balik,aku rasa macam nak termuntah je.
"You guys.....make me feel.....kinda bored by each second past."
Hah?!!Bored dia kata?Maksudnya lelaki tu sukalah tengok kitorang semua berbunuhan?What a freak.
"Since ada yang tak cooperate dalam scenario kali ni,I will make it easy for you guys."
Bila lelaki bertanduk tu menekankan perkataaan 'cooperate',dia mengalihkan bebola matanya ke arah aku lalu tersenyum lebar dan mengalihkan pandangannya semula ke arah semua pelajar dan guru yang lain.
And after that,.....that guy snap his fingers and suddenly.....beberapa orang pelajar dan guru....Agh!Aku betul-betul hampir termuntah kali ni disebabkan....terlalu ramai orang yang kepalanya meletop dan bertaburan kat padang ni.
Kasut sekolah yang Father Michelle baru je belikan untuk aku...habis kotor disebabkan penuh dengan darah.Aku menunduk sambil kedua-dua belah tangan diletakkan ke atas lutut.Cuba menahan diri daripada tersembam jatuh kat atas rumput padang yang lagi banyak darah daripada yang ada kat kasut aku ni.
And suddenly,disebabkan tiba-tiba je ada seseorang menepuk bahu aku,aku hampir mamatahkan tangan orang yang baru je sentuh bahu aku tadi.
"Ow,ow!"
Aku tersedar lalu melepaskan tangan Riku.Lah....lelaki ni ke?Aku ingat siapalah tadi.
"Ah~Disebabkan ada jugak beberapa orang yang cooperate in this scenario,I will give you guys a reward."
Skrin transparent yang berwarna biru tu sekali lagi muncul kat depan muka semua orang yang masih hidup kat padang.
I mean.....tak sampai 5 orang pun yang masih bertahan hidup kat padang ni.There's only,me,Riku,Haruto dan seorang lagi perempuan yang aku tak kenal.
"Ah!Sorry about that.You two...."
Lelaki bertanduk tu mengalihkan pandangannya ke arah Haruto dan Riku.Eh.....lelaki tu.....nak buat apa?
"Shouldn't even exist from the very start."
Aku mengalihkan pandangan ke arah Riku yang sedang berdiri di sebelah aku dan tanpa sempat aku berbuat apa-apa,kepalanya juga....meletop di depan mata aku.
Perlahan-lahan aku menurunkan tangan kanan aku yang hampir-hampir je menyentuh bahu Riku tadi.
Aku mengelap darah yang memercik di pipi aku dengan tangan yang menggeletar.
Eh,bila diingatkan balik,lelaki tu pandang kat Haruto and Riku kan?So....Haruto macam mana?
Aku melilau mencari kelibat Haruto dan lelaki tu pun.....
Terima nasib yang sama dengan Riku.Aku terus terduduk.
"Why the hell did you kill those two??!!!"
Aku tak mampu mengawal marah lagi dah.
"Eh~Kau tanya kenapa?Mestilah...."
Senyumannya sekali lagi dilebarkan.
"....just for fun.Lagipun kuasa diorang berdua terlalu membebankan.Diorang berdua boleh timbulkan banyak masalah and akan rosakkan channel aku nanti."
YOU ARE READING
Fiction Series 4:Survive
Фэнтези[HIATUS] "I want to see the end with you guys." * * * Aku kene patah balik masa untuk selamatkan diorang semua.Even benda ni boleh bunuh aku sekalipun. Itulah apa yang aku fikirkan bila nampak dunia yang aku hidup sekarang makin musnah.Patah balik m...