Twee maanden later...
Eindelijk is het schooljaar gedaan! Ik heb goede punten en mag volgend jaar over naar het laatste jaar van het middelbaar! Ryan en ik zijn ongelooflijk naar elkaar toegegroeid. Emily en Sharon plagen ons meestal omdat we ons soms gedragen zoals een koppel. Ze zeggen ook dat hij een oogje op mij zou hebben. Ik denk niet dat het zo is, maar ik begin ook wel een gevoel te krijgen.
Niall en ik hebben contact gehouden via sms. We hebben de meest droge gesprekken maar ook serieuze. Hij is veel over me te weten gekomen. Onder andere dat ik werd gepest en dat ik me daardoor soms echt slecht voelde, op het randje van een depressie. Het pesten is intussen gestopt, heel soms zeggen ze nog iets grofs, maar mijn drie beste vrienden verdedigen me altijd waar ik heb heel dankbaar voor ben.
Omgekeerd ben ik ook veel over hem te weten gekomen. Zoals hij twijfelt tussen zijn relatie met Elise. Altijd wanneer hij erover begon, voelde ik me slecht want stiekem hoop ik dat het niet meer lang zal duren, hoe erg het ook is om te denken. Op dit moment is hij samen met de andere leden van One Direction bezig met hun laatste optreden van hun tour. Ik heb een gevoel als we sms'en naar elkaar, maar ik wil het niet voelen. Ik weet dat ik zou gehaat worden, door de fans, familie, vrienden, iedereen. Waarom? Ik zou worden afgeschilderd als slet omdat ik het lief van mijn nicht heb afgepakt. Meestal negeer ik mijn gevoelens.
Mijn klein vriendengroepje weet dat ik Niall persoonlijk ken. Ze maken er geen probleem van, Sharon wil ze wel eens ontmoeten (hij en de andere). Ik heb haar beloofd dat ik ooit eens iets zou regelen voor haar.
Het is dus de laatste dag van het schooljaar. Ik ben thuis, we hadden alleen een bezinning over... Dat ik het zelfs niet meer weet! Het is gewoon altijd zo saai! Vandaag nog vertrekken we met de hele familie op vakantie naar één of andere vakantiepark met stacaravans in het zuiden van Frankrijk voor een maand. En met de hele familie bedoel ik dan ook mijn favoriete koppel op dit moment...
Het leukste aan deze vakantie is dat Leona deze keer mee gaat! En de andere mannen van One Direction gaan ook mee. Stiekem heb ik al een plannetje gemaakt voor Leona, want zij weet nog van niets. Ik ben van plan om haar en Liam vrienden te doen laten worden, of zelfs meer. Maar we moeten beginnen met het begin natuurlijk of het zou nog verkeerd kunnen aflopen.
Ik ben bezig met mijn koffer te pakken terwijl mijn muziek ligt af te spelen. De bel gaat. Niet veel later stampt iemand op de trap en mijn deur vliegt open.
'Jade! Ik ben zo blij! Liam heeft mij gevolgd op Twitter en vandaag nog naar Frankrijk met jou! En hopelijk zijn daar knappe jongens aanwezig want ik wil wel eens een vakantielief', roept Leona uit. Ik heb vandaag nog gevraagd aan Niall of hij wil vragen aan Liam om haar te volgen. Een soort indirecte hint naar haar toe. Blijkbaar heeft Liam het al gedaan aan haar reactie te zien. Ze moest eens weten... Ook zij weet van mijn contact met Niall, alle details zelfs.
'Oh mijn god, echt? Ik ben zo blij voor je! En voor ons want dit word echt de leukste vakantie ooit! Ik ben het bijna zeker dat er wel knappe jongens aanwezig zullen zijn', knipoog ik.
Een paar uur later zitten we allemaal in de auto, op weg naar het zonnige Frankrijk. Met allemaal bedoel ik mijn ouders, broer, Leona en ik. Het is wat krap op de achterbank, maar het valt nog mee. Leona en ik praten over van alles en nog wat, gewoon droge dingen tot ik rond zeven uur een sms krijg. Een lach verschijnt op mijn gezicht.
Hey Jade! Ik kan niet wachten om je terug te zien! Het is al zo lang geleden! Ik zit nu in de auto met je tante en nonkel en Elise... Ze is echt aan zagen. Ze vraag de hele tijd of ze er goed uitziet. Het werkt echt op mijn zenuwen dat ik gewoon wil kunnen vliegen zodat ik dan naast jou kan zitten, ik denk dat dat veel aangenamer zou zijn. Dan zou ik tenminste een normaal gesprek kunnen voeren. Hoe dan ook, ik zal de lange rit wel overleven. Hoop ik. De rest van de lads gaan in een auto apart. Ik hoop dat deze rit snel afgelopen is! Xxx Niall
Lang moet Niall niet wachten op een antwoord van mij want ik begin direct ijverig te tokkelen op mijn gsm.
Hey Niall! Ik kan ook niet wachten om je terug te zien! Ik heb het denk ik iets leuker in de auto, ik zit wat dom te doen met Leona. Mijn ouders vinden het niet echt fijn, maar boeien. Ik kan me best wel voorstellen dat het vervelend is. Ze heeft zo haar momenten. Dat is echt lief! Nog even doorbijten! Je gaat het wel overleven, je zal wel moeten. Hoe moet ik het anders overleven zonder m'n beste vriend? Ik zie je later wel, ik ga wat slapen want ik moest er vroeger uit vanmorgen en ik ben super moe. Xxx Jade
Ik wil juist mijn gsm wegstoppen wanneer ik weer een sms krijg. Van Niall uiteraard.
Oké, is goed! Ik zal ook proberen te slapen. Slaap wel babe. Xxx Niall
Ik word rood wanneer ik babe lees. Zijn sms toon ik direct aan Leona. 'Ja, ja, hij ziet je overduidelijk zitten', fluistert Leona wanneer ze de sms leest.
'Haha, nee. Maar ik ga wat proberen te slapen als je het niet erg vind', fluister ik terug.
'Jawel. Oké, slaap lekker in deze wiebelende auto', lacht Leona. Als antwoord glimlach ik en doe mijn ogen dicht. Het is niet evident om in slaap te vallen in een auto, maar toch lukt het me deze keer.
Ik kan niet wachten wanneer ik Niall terug zie. Ik ben ook wat nerveus, ook al weet ik niet waarom.
A/N
Ik weet dat ik een enorme tijdsprong heb gemaakt maar ik wil het niet saai maken door er schooldagen uitvoerig in te beschrijven want dat is ook niet leuk. Ook klopt het tour gedeelte niet met de werkelijkheid, maar anders kan ik er geen goed werk van maken, dus realistisch is het niet echt, mijn excuses daarvoor.
Maar goed, wat vinden jullie van dit verhaal zover? Ga ik niet te rap of te traag? Ook heb ik (weeral) een idee voor een nieuwe fanfic maar ik ga mij voorlopig op deze fanfic concentreren. Ik kan alvast vermelden dat het een zal zijn met Zayn. Misschien dat het nog veranderd naar Liam of Louis maar daar ben ik nog niet zo zeker over, de kans is klein.
Ik draag dit hoofdstuk op aan @sofie_fourneau omdat ze zo'n lieve reactie heeft geplaatst op het vorig hoofdstukje! Je hebt mij echt blij gemaakt, nog eens dank je! Je bent echt lief!
Binnen iets van twee weken starten mijn paasexamens, dus veel zal ik niet meer kunnen updaten, maar zoals altijd zal ik mijn best doen! Ik ga proberen (maar ik beloof niets) om dit weekend een voorraad te schrijven dat ik alleen nog maar moet publiceren.
Stem/reactie?
Loves, LittleDreamerAxelle
JE LEEST
Verraad // Niall Horan
FanfictionWanneer Elise haar lief voor het eerst voorstelt aan de familie zonder iemand anders ervan wist, wordt Jade's leven overhoop gegooid. Haar favoriet van One Direction, de boyband waar ze grote fan van is, is samen met haar bloedeigen nicht! Haar nich...