Een aantal minuten verstrijken. Ik ben eindelijk wat gekalmeerd. Ik neem eens diep adem.
'Hé,' fluistert een zachte stem. Met mijn rode ogen kijk ik wie het is. Het is Leona die een meter van me afstaat, niet wetend wat ze moet doen. Ik geef haar een klein glimlachje. 'Meisje toch,' zegt ze en overbrugt de afstand tussen ons. Ze geeft me een stevige knuffel. Ik doe mijn best om niet weer in tranen te uitbarsten.
Na een tijdje laat ze me los. 'Is er iets gebeurd in de tijd dat je naar boven was?' Ik kijk haar verward aan. Hoe weet ze dat?
'Ik zag hoe je naar boven ging, ik was even aan het bellen met mijn broer,' zegt ze met een duidelijke trots als ze het over haar broer heeft. Haar broer, Gregor, is voor een jaar naar het buitenland om daar zijn laatste jaar universiteit af te werken. Dat doet hij in Australië. Vanwege het tijdsverschil belt Leona hem wanneer hij kan of omgekeerd. Het maakt niet uit waar ze zich dan zou bevinden op het moment dat Gregor haar belt. Hun band is niet normaal sterk. Nick en ik komen ook wel nog goed overeen maar zo goed?
'Ik zocht een toilet en opende lukraak wat deuren. De tweede deur die ik opende was een toilet, alleen zat er iemand op,' vertel ik. Leona kijkt mij aan en wil beginnen lachen. 'Nee, niet op het toilet iets achterlaten, maar gewoon op het deksel,' leg ik uit. 'En die persoon was Niall. We kregen het allebei een beetje moeilijk en toen kuste Niall me,' eindig ik mijn uitleg.
Met grote ogen kijkt Leona mij aan. 'Dat meen je niet.' 'Jawel. En nu sta ik hier,' bevestig ik. 'En weeral had hij over iets dat ik het met de tijd wel ging snappen. Weet jij misschien meer?' vraag ik, hopend dat zij mij een antwoord kan geven.
'Geloof me, ik heb het al veel gevraagd aan Liam en de anderen maar die willen niets lossen, sorry,' moet Leona me teleurstellen. Maar daar kan zij niets aan doen dat de jongens geen woord wilden lossen aan haar.
'Kom je terug mee naar binnen? Ryan zit je al de hele tijd te zoeken,' zegt ze voorzichtig. 'Ja,' glimlach ik. Hier buiten staan treuren helpt ook niet veel.
We lopen samen weer naar binnen en in de ingang van de zaal staat Ryan. Ik bekijk hem eerst eens goed. Zijn spieren steken wat af van zijn wit t-shirt. Geloof me, als je dat ziet mag je er bijna zeker van zijn dat je bijna kwijlt. Wat ik nu niet doe voor alle duidelijkheid.
Ik vind contact met zijn ogen en hij loopt op ons af. 'Hier ben je! Ik dacht dat je verdronken was in het toilet of zo!' zegt hij paniekerig. Ryan neemt me in een diepe knuffel. Ik snuif zijn geur op. Hij heeft een lekkere geur, maar niet zo lekker zoals Niall. Wacht, waarom denk ik er weer aan?
Ik neem hem stevig vast en leg mijn gezicht op zijn borstkast, wat hard aanvoelt door de spieren. Leona, die naast ons staat, kucht eens luid. Bijna meteen laten we elkaar los. 'Ik zal mijn prins eens gaan zoeken,' lacht ze. Ik steek mijn duim op als antwoord.
'Vind je het leuk hier?' vroeg Ryan bezorgd. 'Een beetje,' lieg ik. 'Zullen we anders naar jouw of mijn huis gaan? Ik zie wel dat je het niet zo super vind hier. Om eerlijk te zijn, ik ook niet,' knipoogt hij. 'Mijn huis?' vraag ik. 'Is goed.'
Hij pakt mijn hand en lopen samen terug naar zijn auto. Ik weet zeker dat Liam ervoor zal zorgen dat Leona veilig thuiskomt. We nemen plaats in de auto en doen onze gordels aan. Veiligheid eerst!
Ryan start de auto en doet de radio aan. Wrecking Ball van Miley Cyrus klinkt door de speakers. Zachtjes neurie ik mee met de muziek. Een aantal -slechte- liedjes later komen we aan bij mijn thuis. Er branden geen lichten meer. Wat wil je, het is drie uur 's nachts. Nick is waarschijnlijk al aan het slapen.
Ik stap uit de auto wat ook Ryan doet. 'Kom je nog mee naar binnen?' vraag ik met mijn nog steeds een beetje dronken hoofd. 'Oké,' flirt hij. Eerlijk? Die gast flirt een beetje té veel, maar ik kan ook niet ontkennen dat ik het een beetje leuk vind.
Ik zoek mijn sleutel en open de deur. Ryan doet de deur dicht terwijl ik het licht aansteek. Een sterke hand draait mij om. Ryans lippen kussen me hartelijk. Zijn mond opent om wat verder de gaan. Gretig vinden onze tongen elkaar. Hij duwt me tegen de muur. Niet veel later heeft hij me opgetild en gaat de trap op. 'Welke deur?' mompelt hij tegen mijn lippen aan. 'Hier,' zeg ik en doe mijn deur open lang achter zijn rug. Hij stapt naar binnen en doet de deur dicht met zijn voet. Zacht laat hij mij vallen op mijn bed en komt op mij liggen. Zijn hand vind een weg onder mijn t-shirt. Ik duw hem van me af.
'Nee, stop,' smeek ik. Zo ver wil ik mij nog niet laten meeslepen. Ik wil dat mijn eerste keer speciaal is en geen dronken gebeurtenis. Boos gaat Ryan van me af en loopt mijn kamer uit. Niet veel later hoor ik een deur hard dichtslaan.
Fronsend vraag ik mij af wat ik verkeerd heb gedaan. Maar veel denken doe ik niet want nog geen twee minuten later val ik in een diepe slaap. Dat gaat een pijnlijke ochtend zijn morgen.
A/N
Hallo iedereen! Sorry voor de vertraging! Ik was vergeten om op publiceren te drukken... Ik vond het al zo raar... Maar bij deze, het staat er nu dus wel op!
Ik heb mijn nieuw verhaal online gezet! Het staat op mijn profiel en heet: Weg voor een tijd || H.S. Het gaat over Harry en over de break! Neem een kijkje en zeg wat je er van vind als je dat wil.
Het is vakantieeeeeeee. Dit gevoel is zalig, haha. Morgen doe ik de hele dag niet dus ik zal proberen om dan verder te doen!Stem/reactie?
Loves, LittleDreamerAxelle
JE LEEST
Verraad // Niall Horan
FanficWanneer Elise haar lief voor het eerst voorstelt aan de familie zonder iemand anders ervan wist, wordt Jade's leven overhoop gegooid. Haar favoriet van One Direction, de boyband waar ze grote fan van is, is samen met haar bloedeigen nicht! Haar nich...