Dankwoord

139 4 1
                                    

Hallo lieve lezers

Ik vond het enorm leuk om door de jaren heen dit verhaal te schrijven. Het duurde soms ontzettend lang om een nieuw stukje te schrijven wegens persoonlijke sh*t, maar ik ben wel enorm blij dat het me eindelijk gelukt is, ook al is het niet een van de meest geweldige verhalen hier op Wattpad. Ik ben blij dat ik het heb mogen uittesten hoe het is om een verhaal te schrijven en ik zal het zeker ook verder blijven doen! 

Wattpad heeft al een belangrijke rol gespeeld in mijn tienerjaren (hé, ik ben al volwassen ondertussen! :o) en ik zal wel nog proberen om een verhaal te schrijven, fanfictie, maar ik wil ook heel graag de 'echte' schrijverswereld ontdekken. Dus hierbij kondig ik aan dat ik zal proberen (met de nadruk op proberen) om een echt boek te schrijven. Niet per se om uit te geven, dat zou uiteraard ook heel tof zijn, maar vooral voor mezelf, om me te kunnen bewijzen dat ik het kan. Hopelijk raak ik daar ook tot een einde. 

Ik wil vooral jullie bedanken, zonder jullie had ik dit zeker niet geschreven! Het klinkt cliché, dat is het ook, maar het is echt de waarheid. Ik had er anders al lang mijn voeten aan geveegd. Al die votes en comments hebben echt soms mijn dag gewoon gemaakt. Zien dat mensen er werkelijk je verhaal lezen, is een onbeschrijfelijk gevoel. Dank jullie! Vanuit het diepste van mijn hart!

Ik wil ook een paar mensen in het bijzonder bedanken. Margot, Jana, Leona en Emmeline. Jullie zijn geweldig en fantastisch! Jullie waren de drijfveer om verder aan dit verhaal te schrijven. Ik hou van jullie! <3

En als laatste wil ik natuurlijk One Direction bedanken voor al hetgeen dat ze 'gedaan' hebben voor mij. Gewoon om mij blij te maken wanneer ik het niet wou zijn. Ze hebben mij ongelofelijk veel geholpen om de tienerjaren door te komen en nu nog steeds, ook al zijn ze niet meer bij elkaar en hebben ze alle vier solo plannen. Toch zullen ze voor altijd een plaats hebben in mijn hart. 


Nog eens heel hartelijk bedankt om dit verhaal te lezen! Love y'all <3


LOTS OF LOVE!

LittleDreamerAxelle

Verraad // Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu