De volgende dag word ik zeer gelukkig wakker met Niall aan mijn zijde. Ik kijk naar zijn gezicht, zijn mond een klein beetje openstaand. Een klein nat plekje is te zien op zijn hoofdkussen. Zijn ene arm ligt onder zijn kussen, hij ligt op zijn buik, en zijn andere arm ligt op mijn buik. Als ik het zou kunnen, zou ik nu een foto maken, zo schattig is dit beeld.
Ik probeer zijn arm zo zachtjes mogelijk van mijn buik te halen. Hij zucht diep maar slaapt verder. Heel voorzichtig stap ik uit bed.
'Jade?' zegt een schorre ochtendstem. Kriebels zijn te voelen in mijn buik. Vlug duik ik weer in het bed. 'Goedemorgen, mijn liefste schat,' fluister ik. Ik druk een vluchtige maar zachte kus op zijn lippen.
Niall kijkt me aan met een pruillipje. Ik frons gespeeld mijn wenkbrauwen. 'Wat is er?' vraag ik triestig. 'Ik wil nog een kusje,' pruilt hij. Snel druk ik nog een kus op zijn lippen. Weeral kijkt hij sip. Ik lach eventjes voor ik hem weer kus. Nu is hij mij echter te snel af. Hij slaat zijn armen om me heen en begint me heel hartstochtelijk te kussen. Ik giechel eerst in de zoen, maar al snel doe ik gretig mee.
'Nu niet, ik moet vanmiddag nog werken,' fluister ik wanneer zijn handen onder mijn t-shirt waarin ik sliep glijden. 'Alsjeblieft?' smeekt hij. Met mijn wijsvinger gebaar ik 'nee'. Ik steek mijn tong uit en stap uit bed. 'Ik zal ontbijtje maken,' zeg ik vrolijk. Normaal gezien heb ik altijd last van een ochtendhumeur die varieert van mild tot ernstig.
Langzaam slenter ik naar de keuken. Het is een mild ochtendhumeur deze keer. Ondanks de vrolijkheid van de dag.
Ik haal een pan uit de kast en twee eieren uit de koelkast. Ik maak twee omeletten voor Niall. Ik vind eieren echt niet lekker. Alles voor de liefde, toch?
Juist wanneer ik de laatste omelet op een bord leg, geeft Niall me een kusje langs achter me in mijn nek. 'Dank je wel schat.'
Hij gaat aan tafel zitten en ik geef hem het bord met de eieren op. 'Smakelijk,' zeg ik lief. Hij begint te eten alsof hij een week niet meer gegeten heeft. Zoals hij altijd doet.
Vlug maak ik koffie voor mezelf. Een ochtend geen koffie is een dag niet geleefd. Al zeg ik het zelf.
'Heb je nog plannen vandaag?' vraag ik wanneer ik een slokje van mijn net gemaakte koffie genomen heb.
'Wat gaan chillen in de studio,' glimlacht hij. 'Leuk. Ik ga vanmiddag gaan shoppen met Leona binnen twee uurtjes. We eten in het stad. Er zit nog macaroni met kaas en hesp ingevroren in de diepvriezer (ijskast),' antwoord ik.
'Om hoe laat ben je thuis?' vraagt hij. 'Geen idee. Waarschijnlijk niet later dan zes uur,' antwoord ik weer. 'Dat is goed. Dan ben ik ook thuis.'
Ik ruim de tafel op als we allebei gedaan hebben en ga naar boven om mijn kleren aan te doen. Zwarte skinny jeans met een zwart t-shirt, zwarte leren jas en mijn nieuwe - kan je het raden - zwarte Dr. Martens. Casual, maar handig als je gaat shoppen.
Ik loop naar beneden. Vlug zoek ik Niall om hem gedag te zeggen. Hij zit in de zetel te kijken naar golf. Ik snap echt niet hoe iemand daar naar toe kan kijken, maar dat vind ik van alle sporten wel zo. Gelukkig dat hij mij nooit verplicht om mee te kijken. Één keer heb ik het echt geprobeerd, maar zijn gezicht was interessanter dan golfballetjes. Zeg nu toch zelf, wie zou nu niet kijken naar zijn gezicht?
Ik buig me naar hem toe en geef hem een kus. 'Tot vanavond, schat,' zeg ik liefkozend. 'Tot vanavond,' zegt Niall, zo geconcentreerd op het tv scherm dat zijn woorden er een beetje geërgerd uitkomen. Zachtjes lach ik om zijn reactie. Heb ik al gezegd dat golf heilig is voor hem?
Vlug gris ik mijn tas van de grond die in de gang ligt en loop de deur uit. Ik neem diep adem. De frisse licht doet me deugd, bijna alsof ik eventjes hergeboren ben.
--------------------------//--------------------------
Zes uur en drie gevulde zakken later doe ik de deur van ons huis open. Het was een geslaagde dag. Met Leona heb ik heel goed kunnen praten. Ook over mijn nog steeds bestaande twijfels over Niall. Vat het niet verkeerd op, ik hou met heel mijn hart van hem en ik vertrouw hem met iedere cel van mijn lichaam. Juist de vrouwen rond hem heen vertrouw ik niet.
'Niall, ik ben thuis!' roep ik doorheen het huis. 'Ben hier!' hoor ik hem roepen van boven.
Glimlachend laat ik al de tassen vallen en loop haastig naar boven. Hij is mijn alles. Als ik hem een paar uur niet zie, mis ik hem echt voor dood. Met mijn blije gezicht open ik de deur van onze slaapkamer. Ik frons, want hij is er niet.
Ik doe de volgende deur open, die van de badkamer. Niall zit met zijn ogen toe in bad. 'Hey,' zeg ik zachtjes. 'Hey. Kom je erbij?' vraagt hij grijzend. 'Met plezier,' knipoog ik.
Haastig ontkleed ik mij en ga tussen zijn benen zitten. Hij omhelst me en geeft kusjes in mijn nek. 'Hoe was het vandaag?' vraagt hij geïnteresseerd. 'Heel goed, ik heb een "paar" dingen gekocht,' grinnik ik. 'Ik zal morgen maar een tweede kleerkast kopen,' lacht hij. Zachtjes sla ik op zijn been. 'Zèg,' klaag ik lachend. 'Grapje, lieve schat,' zegt hij lief.
Na nog een kwartier in bad gelegen te hebben, gaan we er uit met onze oma vel. We drogen ons af en gaan in bed liggen. 'Heb je geen honger?' vraag ik terwijl ik zijn borstkas streel. 'Nee hoor,' fluistert Niall.
'Zullen we voor altijd bij elkaar blijven?' vraag ik onzeker.
'Voor altijd,' zegt Niall plechtig.'Voor altijd,' denk ik wegdromend.
A/N
Amai, dit is een tijd geleden. De inspiratie en moed was voor dit verhaal een lange tijd zoek, waarvoor mijn excuses. Maar vandaag is het eindelijk gelukt om het laatste hoofdstuk te schrijven! Special thanks to Emmeline om te motiveren. ;)Eergisteren heb ik Ed Sheeran voor de eerste keer live gezien en het was g e w e l d i g!
Harry heeft vandaag zijn eerste single uitgebracht. P r a c h t i g!!! Het heeft me direct inspiratie gegeven voor een nieuw verhaal, hahaha. Maar eerst Gone For A While // Harry Styles schrijven. Of misschien wel tegelijkertijd. Ik weet dat het al online staat (GFAW) in het Nederlands, maar ik wil het eens proberen in het Engels. Ik hoop dat ik sommige lezertjes van dit verhaal daar ook weer mag tegenkomen.
Er komt nog een proloog!
Stem/reactie?
Lots of love
LittleDreamerAxelle
JE LEEST
Verraad // Niall Horan
FanfictionWanneer Elise haar lief voor het eerst voorstelt aan de familie zonder iemand anders ervan wist, wordt Jade's leven overhoop gegooid. Haar favoriet van One Direction, de boyband waar ze grote fan van is, is samen met haar bloedeigen nicht! Haar nich...