Inleiding

1K 48 17
                                    

Jade, een meisje van zeventien, is een ongelooflijke fan van One Direction. Alleen laat ze het niet direct merken dat ze fan is. Alleen haar dichtste kringen weten er van. Ze heeft blond haar dat tot halverwege haar rug komt en blauwe ogen. Ze kan niet leven zonder muziek, want dat is het enige die haar gedachten doet verzetten. Wanneer ze niet naar muziek luistert, denkt ze meestal alleen maar aan de pesterijen op school. Hoe ze haar iedere dag uitschelden tot soms zelf schoppen. Gelukkig is het nog nooit verder gekomen dan dat. One Direction helpt haar onrechtstreeks, vooral Niall. Jades beste vriendin is haar buurmeisje Leona, die jammer genoeg naar een andere school gaat. Ook Leona is een grote fan van One Direction en dan vooral van Liam.

Niall, eenentwintig, één vijfde van werelds beroemde boyband One Direction, is tot over zijn oren verliefd op Elise. Ze ontmoetten elkaar op een feest. Hij wilde zijn relatie geheimhouden voor iedereen, zelfse zijn eigen familie. Alleen de vier andere leden van One Direction, zijn beste vrienden, wisten ervan. Hij was bang dat de aandacht Elise teveel zou worden en dat ze daardoor geen normale relatie konden opbouwen, tot vandaag.

Elise, twintig jaar, stelt haar lief voor de eerste keer voor aan haar familie met pijn in haar hart, want ze weet dat haar lievelingsnicht een grote fan is van hem, in feite verliefd is op hem. Maar haar liefde voor hem is te groot. Ze heeft lang, stijl, bruin haar en groene ogen. Ze wil iets doen aan de pesterijen tegen Jade, maar ze mag niet van haar, uit schrik om het erger te maken. Elise en Jade komen goed overeen maar soms haten ze elkaar.

Vandaag was de dag dat ze, Niall en Elise, het voor het eerst vertelden aan de buitenwereld. Startend met Elise haar familie.

Verraad // Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu