Hoofdstuk 8

576 41 13
                                    

'Jade? Opstaan, we zijn er', schud Leona me wakker. Door het felle licht die door de auto schijnt, zijn mijn handen in een reflex voor mijn ogen. Heel mijn lijf doet pijn. Ik heb in een verkeerde houding geslapen, denk ik. Leona stapt de auto uit en loop naar de andere kant, mijn deur dus met andere woorden.

'Komaan, luiaard. Eruit, het wordt een prachtige dag vandaag! Er is hier ook een zwembad met glijbanen! We moeten er geweest zijn vandaag!' zegt ze opgewekt. Ze neemt mijn arm beet en wil mij de auto uit trekken. 'Wacht, ik ga wel zelf uit de auto stappen, ongeduldige persoon. En echt? Een zwembad? Ik zal vragen aan Niall en de rest om ook te gaan. Direct omkleden en gaan!' spreek ik mijn mond voorbij.

'Wie is dan de rest?' vraagt Leona nieuwsgierig. 'Zal je wel zien, komaan omkleden!' beveel ik. Ik neem mijn gsm en stuur een berichtje naar Niall om binnen een uur met de jongens aan het zwembad af te spreken. Waar het zwembad is, daar heb ik nog geen idee van. Maar aangezien het ongeduldige persoon weet dat er een zwembad is, zal ze wel weten waar het zich bevind.

De auto staat naast onze stacaravan, ik moet dus niet ver lopen om naar binnen te gaan. Het is klein, in twee minuten heb ik het helemaal 'verkend'. Ik en Leona delen een kamertje, mijn broer heeft één voor hem alleen en ten slotte mijn ouders die ook een kamer hebben, die ze uiteraard delen. Niall heeft ondertussen al geantwoord dat het oké is. Ik kleed mij om in de badkamer en Leona in onze kamer. Nog snel gris ik twee handdoeken mee voor ons.

Even later zijn we op weg naar het zwembad die hopelijk wat leuk zal zijn. Leona weet gelukkig hoe we moeten lopen waardoor we niet veel later aankomen. Al snel zie ik Niall staan. In bloot bovenlijf. Dat is misschien logisch, aangezien mannen geen badpak kunnen dragen (ze kunnen altijd wel eens proberen) maar het is toch anders om het niet te moeten zien van op foto's. Ik kan je verzekeren dat ik geniet van het uitzicht.

Ik loop door maar Leona blijft staan. Ik draai mij om en zie haar met grote ogen kijken. Snel kijk ik weer naar Niall en zie er nog vier andere jongens bij hem staan en natuurlijk, de persoon die niet mag ontbreken, Elise. Ik was denk ik teveel in beslag genomen door Niall in bloot bovenlijf, dat ik Liam, Louis, Zayn en Harry niet meer zag staan. Nu wel uiteraard.

Ik loop een paar stappen terug waar Leona zich momenteel bevind, en sta voor haar. 'Doe gewoon alsof je geen fan bent die alles weet van hen, oké?' vraag ik. 'Natuurlijk ga ik mij niet gedragen aan een fan, wat denk je wel niet van mij? Ik was gewoon even geschrokken, haha,' lacht ze. 'Kom, laten we snel kennismaken!' zegt ze blij. We lopen verder naar de zes personen.

'Hallo,' zeg ik tegen hen. 'Hallo,' zegt Niall die als eerste reageert. Hij loopt op mij af en trekt me in een knuffel. 'Ik heb je gemist,' fluistert hij zacht in mijn oor. 'Ik jou ook,' fluister ik terug. Een zalig gevoel verspreid zich in mijn buik. We maken ons los uit onze omhelzing.

'Jij bent Leona, nietwaar?' zegt Niall tegen Leona. 'De enige echte!' zegt ze lachend. Ook hij heeft haar een knuffel. Ik loop naar Elise en zeg haar even gedag. Ik heb haar niet meer gezien sinds zij en Niall op bezoek waren bij mij thuis.

'Hallo,' zegt ze gemeen. 'Alles goed?' vraag ik oppervlakkig. 'Uhu,' antwoord ze kortaf. Ik negeer haar en maak kennis met de vier andere leden van de boyband waar ik al lang fan van ben.

'Ik ben Jade,' zeg ik vriendelijk tegen hen. 'Weten we al, Niall heeft veel over je verteld!' reageert Louis als eerste. 'Ik ben Louis trouwens.' Hij geeft mij een knuffel. Liam, Harry en Zayn doen hetzelfde als Louis. Ook geven ze allemaal een knuffel aan Leona. Uit mijn ooghoeken zag ik dat de omhelzing tussen haar en Liam iets langer duurde of normaal.

'Gaan we het water in?' stelt Harry voor. 'Om ter eerst!' roept Niall. We zitten allemaal in het rustige zwembad behalve Elise, ze wil niet nat worden. Ik bekijk wat beter de omgeving wat ik nog niet had gedaan. Er zijn drie zwembaden, één is een typisch baantjes trekken zwembad, waar wij ons nu momenteel bevinden, en de overige twee hebben elk drie glijbanen. Ik zie dat Liam en Leona het wel goed met elkaar kunnen vinden.

Verraad // Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu