De laatste dag in Frankrijk
De afgelopen weken ging het alsmaar beter tussen Niall en ik en alsmaar slechter tussen Niall en Elise. In mijn voordeel dus. We groeiden nog meer naar elkaar toe. Verder dan gewoon zoenen zijn we nog niet gegaan. En beide hadden we daar ook geen behoefte aan, gewoon bij elkaar zijn was meer dan voldoende. Hij deed mij beter voelen, alsof ik de belangrijkste persoon was in zijn leven. Nog steeds klonken dagelijks de woorden van Nick in mijn hoofd. Erachter vragen durfde ik niet. Het zou beter zijn dat ik zou opkomen voor mezelf tegenover Niall maar mijn moed is nul procent. Iedere keer dat ik bij hem ben werken mijn hersens niet meer naar behoren, alsof hij alles uitschakelt en ik een pop ben. Zo voel ik mij ook, ook al weet ik dat zijn liefde wel oprecht is.
Het is de laatste dag van deze reis in Frankrijk. Ik zal het mooie weer wel missen. En Niall. De paparazzi in Engeland zien alles. Van stiekem afspreken zal dan wel geen sprake zijn. De dag na de barbeque had Niall gevraagd om het aan te maken, op onze plek met de stenen. In feite zijn we nu samen. Terwijl hij al een lief heeft... Ik twijfelde ook even maar hij haalde mij over, dat het ons speciaal geheimpje ging zijn. We vertelden er niemand over, zelfs Liam en Leona niet.
Ik stop de laatste items in mijn valies en doe hem dicht. Ik zucht van voldoening. Eindelijk klaar met inpakken. Leona is nog aan het zuchten om alles er weer netjes in te krijgen. Mijn gsm trilt en ik pak hem. Ik glimlach onmiddellijk wanneer ik Nialls naam zie staan op mijn scherm.
We moeten eens praten. Kom binnen vijf minuten op onze plek.
Geen x'je, geen begroeting. Mijn glimlach van een minuut geleden verdwijnt als sneeuw voor de zon. Het is duidelijk dat er iets aan de hand is met Niall. 'Niall wil met me praten,' zeg ik met een wrang gevoel in mijn maag tegen Leona. 'Waarom?' vraagt Leona bezorgd. 'Geen idee. Maar ik maak me wel zorgen,' komt er stil uit mijn mond. 'Dat is normaal, ga maar naar hem zodat je weet wat er is met hem,' moedigt Leona me aan. 'Ik ben direct terug,' glimlach ik. 'Komt wel goed!' glimlacht ze terug. Ze komt naar me toe en geeft me een dikke knuffel. Ik maak me los. 'Dank je,' zeg ik. 'Daar zijn vrienden voor!' knipoogt Leona. Ik stap de kamer uit en zeg tegen mijn ouders dat ik nog even een wandeling ga maken, om "afscheid" te nemen van het land. Niet dus.
Met mijn gsm in mijn broekzak verlaat ik de stacaravan. Hoe dichter ik bij hem ben, hoe zelfzekerder ik me voel. Waarschijnlijk is het gewoon iets in de trend van: 'Ik hou van je, laten we in het geheim afspreken in Engeland!' Of: 'Laten we samen weg gaan van alles en ons leven lijden zoals we het willen.' Met de eerste mogelijkheid ben ik het bijna honderd procent mee eens. Het tweede is te omslachtig.
Ik zie Niall zitten op "onze" steen. We hebben onze namen er ingekerft, hoe cliché dat ook is. Ik glimlach bij de herinnering. Ik had bijna in mijn vinger gesneden waarop Niall een zoen op mijn vinger gaf, de vinger die bloederige toestanden juist had kunnen vermijden. Hij zit gebogen. Ik ga achter hem staan en leg mijn handen voor zijn ogen. 'Wie zou het toch zijn?' plaag ik hem. In plaats dat Niall terug plaagt, pakt hij mijn handen vast en neemt ze van voor zijn ogen. Bezorgt kijk ik hem aan. 'Ik moet met je praten,' zegt hij serieus. Zo serieus heb ik hem nog niet gezien. 'Dat heb je gestuurd,' zeg ik overbodig. Hij knikt.
'De vakantie is ten einde gekomen... Ik maak het uit.'
A/N
Hallo! Een onverwachte wending... ;) Hadden jullie het zien aankomen of totaal niet? Wat denken jullie dat er nog verder zal gebeuren? Ik ben nieuwsgierig :D. Ik weet het, het is nogal een kort stukje met een cliffhanger. En ja, ik weet het daar houden mensen niet van ;D een beetje spanning! ;)
Zo'n drukke weken dat ik heb! Zoveel huiswerk, niet normaal :(. Morgen heb ik geen school *yay* maar ik ga shoppen dus kan ik niet verder schrijven, maar ik doe mijn best om tijd te maken om verder te schrijven! Beloofd!
Dank jullie voor jullie steun!
Stem/reactie?
Loves, LittleDreamerAxelle
JE LEEST
Verraad // Niall Horan
FanfictionWanneer Elise haar lief voor het eerst voorstelt aan de familie zonder iemand anders ervan wist, wordt Jade's leven overhoop gegooid. Haar favoriet van One Direction, de boyband waar ze grote fan van is, is samen met haar bloedeigen nicht! Haar nich...