Hoofdstuk 44

291 21 9
                                    

De volgende ochtend word ik wakker met een zalig gevoel. Ik kijk naast mij en zie Niall op zijn rug liggen met zijn mond half open en zijn arm rond mijn middel. Het enige wat we aanhebben is ons ondergoed, we voelen ons er niet echt comfortabel bij dat we in ons blote kont op het bed liggen. Grommend draait Niall zich om, waarna ook zijn arm jammer genoeg van mijn huid gaat.

Ik bestudeer zijn bovenlichaam voor de zoveelste keer. Een klein beetje haar gaat van zijn navel naar zijn edele delen. Lichtjes heeft hij een sixpack. Voor mij hoeft het echt niet meer zijn dan dat, hij is perfect net zoals hij nu is. En geef toe, een overdreven sixpack is nu ook niet zo mooi.

Ik blijf hem aanstaren en bestuderen tot hij zijn ogen opendoet. 'Goeiemorgen schat,' zegt hij schors. 'Goeiemorgen schat,' zeg ook ik. Ik leun voorover en druk een kus op zijn lippen. Wanneer ik mij terugtrek, kijkt hij mij aan met een pruillipje. 'Wat is er?' vraag ik. 'Nog een zoentje,' weent hij nep. 'Oooh, maar mijn jongen toch,' zeg ik troostend. Ik lach zachtjes en leg mijn beide handen op zijn wangen. Ik zoen hem nu wat langer en met meer passie. Zijn handen legt hij op mijn heupen. Ik zit in een niet erg comfortabele houding, wat schuin op mijn linkerzij en de rest half op zijn lichaam. Niet zo handig dus.

Niall heeft het door en verplaatst mij zodat ik op hem zijn met m'n knieën elk naast zijn middel. Zo blijven we nog vier minuten kussen totdat zijn maag vreselijk begint te knorren. 'Honger,' zegt Niall terwijl hij rood wordt. 'Dan moeten we ontbijten,' zeg ik wijselijk. 'Goed idee.'

Zo gezegd, zo gedaan. We staan op en doen onze kleren aan die verspreid in de kamer liggen. Eerst frissen we ons wat op in de badkamer waar Niall mij zit te plagen met het domste. Een aantal jaren geleden ging ik dit vervelend gevonden hebben, maar nu vind ik het juist leuk. 

Ik zit op een stoel in de keuken terwijl Niall alle kasten opengooit op zoek naar iets eetbaars. Er is geen eten in huis ondervinden we al snel als het tot ons doordringt dat we gisteren alles hebben weggesmeten. 

'Starbucks ontbijt zal het dan worden, denk ik,' zegt Niall terwijl hij in zijn haar krabt. 'Oké,' zeg ik enthousiast. Ontbijten in de Starbucks is al altijd één van m'n favoriete dingen geweest. 

Niet veel later zitten we aan een tafel in de Starbucks, ons ontbijt opetend. We praten wat bij over de voorbije jaren tot Nialls gezicht bleek ziet als hij langs mij heen kijkt. Ik kijk achter me, benieuwt naar wat Niall zo van streek maakt.

Niemand minder dan Harry komt juist de koffieshop binnengelopen met een meisje. Het meisje heb ik nog niet gezien behalve dan in de roddelblaadjes. De naam ontglipt mij nu, maar ze is wel heel mooi. Mooier dan ik ooit zal zijn in mijn leven. 

Alsof Harry het voelt dat we naar hem kijken, ontmoeten onze ogen elkaar. Een enorme glimlach verschijnt op zijn gezicht. Even zegt hij iets tegen het meisje en loopt dan op ons af. 'Wat is er?' vraag ik aan Niall voordat Harry ons bereikt. 'Hij was razend toen hij erachter kwam dat ik drugs gebruikte, we hebben een gevecht gehad en een aantal keren na het gevecht, knallende ruzies,' fluistert hij. 'Sindsdien heb ik hem niet meer gezien of gesproken.' Niall ziet eruit alsof hij net betrapt is op illegale feiten, wat hij voordien wel heeft meegemaakt wat ik uitmaak van hetgeen dat hij me juist heeft verteld. Intussen is ons ontbijt op, behalve mijn koffie.

'Jade! Lang geleden zeg, meid!' zegt Harry enthousiast, drukt een kus op mijn wang en trekt me in een korte, vriendelijke knuffel. 'Ja, inderdaad,' glimlach ik. Wanneer hij Niall aankijkt en iets wil zeggen komt het bloedmooie meisje naast hem staan met hun bestelling. Ze glimlacht vriendelijk naar ons beide. 'Dit is Sheila, mijn vriendin,' stelt Harry zijn vriendin trots voor. Nu herinner ik me haar, het is een onbekend meisje dat vroeger een fan was van de boyband, net zoals ik was. 

'Hallo, ik ben Jade en dit is Niall,' zeg ik vriendelijk. 'Hallo,' zegt ze wat verlegen. 'Mogen we ons bij jullie zetten?' vraagt Harry meer aan mij dan Niall. 

Voordat Niall zelfs zijn mond kan opendoen om te antwoorden, zeg ik dat het geen probleem is. Wat mij een dodelijke blik oplevert van Niall. 

'Niall,' knikt Harry vriendelijk naar Niall. 'Harry,' zegt ook Niall. 'Lang geleden,' probeert Harry vriendelijk. 'Inderdaad,' zegt Niall zonder gevoel. Ik frons bezorgd mijn wenkbrauwen en neem een slok van mijn koffie. 

'Nog altijd verslaafd?' spot Harry. Ineens ziet Niall er niet meer zo bleek uit, eerder rood. Om niet op te vallen in de Starbucks, steek ik er een stokje voor. 'Nee, dat is hij niet meer,' zeg ik glimlachend. 'Goed. Ben trots,' glimlacht Harry half. 'Bedankt,' zegt Niall geërgerd. Sheila zit er maar een beetje gênant bij. Daar besluit ik verandering in te brengen.

'Hoe lang zijn jullie al samen?' verander ik van onderwerp. 'Volgende week twee jaar,' glundert Harry. Hij neemt haar hand vast en kijkt haar aan. Sheila kijkt ook naar hem. De vonken spatten er gewoon van af, echt schattig.

'En jullie?' vraag Sheila niet wetend wat er allemaal heeft afgespeeld tussen Niall en ik. 'Eén dag, maar we hebben verleden met elkaar. We hebben elkaar teruggevonden,' zegt Niall fier waardoor ik glimlach. 'Succes Niall met het niet weer te verpesten,' zegt Harry sarcastisch. 'Gast, wat is je probleem in godsnaam?' roept Niall. 

'Dat je ons in de steek hebt gelaten, je beste vrienden,' gromt Harry. Ik leg mijn hand op Nialls bovenbeen om hem te kalmeren. 'Kom, we zijn,' zegt Niall razend. Hij neemt mijn hand vast en trekt me mee naar de uitgang. Ik kijk nog achter mij en geef Sheila een verontschuldige blik voordat we uit het zicht zijn.

'Het is zo'n klootzak,' mompelt Niall.

Er moeten toch meerdere dingen afgespeeld hebben dan zijn drugsverslaving, of niet?

A/N

Hallo! Omg, het spijt me zo dat het zo ontzettend lang heeft geduurd! Ik heb het echt druk met school, de examens zijn ook alweer bijna weer in aantocht wat me stress geeft en minder vrije tijd geeft, jammer genoeg. Ik doe echt m'n best om gaatjes te vinden om up te daten, maar de inspiratie zat ook een beetje ver de voorbije maand. Maar het is nu dus verlengd weekend dus heb ik wel even tijd om vandaag up te daten. Dussss bij deze! 

Binnen twee weken 5sos live zien voor de tweede keer ^_^ (Eigenlijk 3 keer als je hun ook meerekend als voorprogramma van 1D geweest). En volgende maand Little Mix eindelijk voor de eerste keer live zien :D Ik heb er zo'n zin in!

Stem/reactie?

Loves, LittleDreamerAxelle

P.S. Als je wil dat ik nog een klein beetje doorga met dit verhaal, reageer dan even ^_^

Verraad // Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu