Hoofdstuk 28

373 22 12
                                    

Later op de avond

'Geef eens mijn mascara door,' beveel ik Leona. Binnen vijf minuten staat Ryan al voor mijn deur. 'Alsjeblief, Leona, dank je Leona,' zegt Leona sarcastisch en geeft mijn mascara. 'Dank je, Leona,' zeg ik even sarcastisch als zij. Leona geeft me een klein duwtje waardoor ik begin te lachen.

Nog snel smeer ik mascara op mijn wimpers, knipper met mijn ogen en zet mijn mascara in de kast. Nog geen seconde later gaat de deurbel. 'Zie ik er wel goed uit?' vraag ik onzeker aan Leona. 'Meid, je ziet er super uit! Laten we gaan, die arme jongen staat daar nu te wachten op je charmes,' knipoogt ze.'Maar,' wil ik beginnen, maar Leona onderbreekt me. 'Ik heb wel door wat er tussen jullie speelt, hoor.'

Onbewust begin ik te blozen. Waarom moet ik altijd rood worden op momenten dat ik het niet wil?! 'Dat bedoel ik dus,' zegt ze simpel. Gelukkig gaat de bel net, gered door de bel! 'Ik doe open,' zeg ik en haast me naar beneden.

Mijn ouders zijn op familiebezoek bij oma. Nick zit waarschijnlijk één of ander spel te spelen op zijn Playstation. 

Ik open de deur met een glimlach van hier tot in Tokio. 'Hey,' bloos ik. 'Hey!' zegt Ryan enthousiast, mijn rode wangen negerend. Hij geeft me een kus op de wang. Niet goed voor mijn roodheid. Verrast door zijn actie roep ik vlug even naar Leona want ze is namelijk nog steeds boven, wat ze ook aan het doen is. 'Ik kom eraan!' roept ze terug. 'Sorry,' verontschuldig ik me bij Ryan. 'Geeft niet hoor,' knipoogt hij. Sinds wanneer flirt hij zo openlijk? Het is maar een beetje raar. Stiekem ben ik wel gevleid. 

Ik bestudeer zijn gezicht. Zijn lippen zijn vol. Ik laat mijn gedachten afdwalen en beeld me in hoe het zou voelen om die lippen op de mijne te voelen... In mijn gedachten schud ik met mijn hoofd, waar denk ik zelfs aan? 

Leona legt haar beide handen op mijn schouders en springt. 'Ik ben er klaar voor!' zegt ze enthousiast. Eindelijk klaar om te gaan!

Ryan heeft al een autorijbewijs, hij is namelijk een jaar ouder omdat hij eens heeft moeten dubbelen. Ik zit vooraan in de passagiersstoel en Leona in het midden. Ryan zit natuurlijk in de bestuurdersstoel. 

'Emily en Sharon zijn er al,' glimlach Ryan. 'Oké,' antwoord ik wat nutteloos. De kleine ruimte wordt gevuld met een beltoon. Mijn gsm is het niet. 'Hallo, schat,' zegt Leona gelukkig. 'Of ik nu iets doe? Ja, ik ga naar een feestje samen met Jade,' spreekt ze in haar gsm. Ze zegt een paar keer ja. 

'Jade?' vraag Leona en ik kijk vragend achter me. 'Mag Liam afkomen?' 'Voor mij is dat goed, voor jou Ryan?' vraag ik hem. 'Natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugde!' zegt hij instemmend. 'Kom maar af,' zegt Leona tegen Liam die aan de andere kant van de lijn is. 'Tot straks!' roept ze iets te luid. 'Leona, wij moeten niet doof worden en ik denk Liam ook niet,' grapt Ryan. 'Sorry mensen,' verontschuldigt Leona zich. 

Een vijftal minuten later komen we aan op Tay-Tay haar fuif, die in haar huis wordt gevierd. Ze heeft dan ook één van de grootste huizen, of zal ik zeggen villa's, van deze buurt. Er is al luide muziek te horen van de fuif. 'Stappen jullie al maar uit, ik parkeer mijn auto hier ergens en kom dan,' zegt Ryan. 'Oké, tot straks dan!' zegt Leona en ze stapt uit de auto. 'Ik kom je straks zoeken,' flirt Ryan. 'Oké?' zeg ik twijfelachtig voor ik ook de auto uitstap. Dit wordt een rare avond.

Leona en ik lopen naar de deur van het huis, die uiteraard open staat. Buiten staan al een paar mensen, ofwel roken ze of staan ze te kussen. Gezellig. 

We kijken wat rond en gaan een grote zaal binnen. Het is dus niet overdreven dat het een groot huis is. Mensen staan wat te dansen in het midden en rondom zitten mensen op stoelen. Leona en ik gaan eerst achter een biertje en drinken het op. We vragen nog een. 

Leona neemt mijn arm vast en sleurt me mee op de dansvloer. 'Komaan, plezier gaan we maken!' schreeuwt ze in mijn oor. Daar vreesde ik al voor. Ik ben eerder een persoon die netjes aan de kant zit te kijken of te praten. Niet een persoon voor op de dansvloer dus. Maar ik neem me voor om mijn vanavond te amuseren en me eens helemaal laat gaan.

Leona en ik zijn wat zot aan het dansen tot ik een hand op mijn schouder voel. Ik draai mij om van de schrik. 'Wil je iets drinken?' schreeuwt Ryan in mijn oor. 'Een biertje,' roep ik al wat aangeschoten terug. 

Niet veel later is Ryan terug met mijn drank. In één teug drink ik het op. Niet zo slim want mijn hoofd begint te bonzen. Leona brengt haar mond naar mijn oor en roept dat ze Liam gaat zoeken. Als antwoord steek ik mijn duim op. 

'Zo, eindelijk alleen,' roept Ryan. Als antwoord glimlach ik maar wat. Hij neemt mijn heupen vast en begint met me te dansen. Ik leg mijn handen in zijn nek, niet wetend wat ik eigenlijk moet doen. Met hem dansen of hem wegduwen? Het zal de alcohol wel zijn dat ik meedoe met hem. Ik draai mij om en begin te scheuren tegen hem. 'Waar ben ik mee bezig?' zegt een klein stemmetje in me. 

Ryan draait mij terug om en kust me voluit op mijn mond. Zo staan we wel een aantal minuten te kussen. Ik moet toegeven, die jongen weet wat hij moet doen. Hij is een goede kusser moet ik eerlijk toegeven. Een raar gevoel gaat door mijn buik. Het gevoel dat ik ook had bij Niall. 

Misschien ben ik eindelijk over Niall en ben ik op Ryan... Of misschien ben ik op beide? Of misschien nog altijd op Niall? De tijd zal raad brengen... Hopelijk. 

Ik trek me even terug en kijk langs zijn schouder. Het paar ogen dat ik het liefste niet meer wou zien, staren mij nu aan met een gekwetste blik. Dit is niet goed.


A/N 

Hallo! Nog één examen en dan eindelijk klaar ermee! Maandag heb ik Nederlands en dan is het kerstvakantie, eindelijk! Ik ben zo moe, niet normaal. Ook al ben ik zo moe dat mijn ogen ieder moment kunnen dichtvallen, hoop ik dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden. Of misschien wel niet door Ryan. ;) Een clifhanger, pampampam ik ben gemeen. :p Wie o wie zou dat nu kunnen zijn? ;D A lot of drama is coming! Ik 

Tot snel!

Stem/reactie?

Loves, LittleDreamerAxelle




Verraad // Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu