15.

460 37 1
                                    


"- Ne feledd, korboncnok vagyok! Ezer féle képen tudlak kinyírni és nem te lennél az első. A buli ma estétől él aranyom! Most pedig, ha nem akarsz leszopni, akkor húzzál innen. De gyorsan! - zárom a mondandómat, majd taszítok rajta egyet. Ijedten fordul meg és hagyja el a terepet."

Komótosan ballagok vissza a szobába, senki nincs odabent. Átveszem a pólóm, legalább egy inget veszek fel. A farmer jó lesz, kíváncsi vagyok erre a számháborús baromságra.

„Kész a vacsora!" Hallom odakintről. Szedem is a lábamat, már nagyon éhes vagyok. Mindenki gyülekezik az asztal körül, most kivételesen a kis Harold és Hirám közé ülök. Tisztes távolból figyelem Katie-t, aki amint észreveszi, hogy nézem le is süti a tekintetét. Rám sem mer nézni. Helyes, féljél csak ribanc. Majd az esti buli alatt még megfojtogatlak, ha kell. Veszi a lapot, most nem Harry mellé ül hanem Helga és Herold közelébe. A Cicafiú kíváncsian kémlel a túloldalról, de csak megrántom a vállam. Mire hatalmas mosolyba húzódnak az ajkai. Persze a kötelező kézszorongatós imádkozás nem maradhat el. Jól főz Helga, azt meg kell hagyni. De most bármit elém rakhattak volna, akkor is megeszem. A kaja végeztével közösen pakolunk el, végig Harry- n tartva a szemem. De a kiscsaj még a közelébe sem megy. Közben apuka hülye számokat osztogat, amit a fejünkre kell tenni vagy mi. Aztán mindenki bújjon el, de oda sem figyelek a szabályokra. A kijelölt területen kívülre ballagok, az egyik ház mögé. Majd, ha vége ennek a szarságnak előjövök. Addig legalább rá tudok gyújtani. Kényelmesen leülök a fal tövébe, jólesően szívok bele a cigibe.

- Adsz nekem is? - suttog a szexi hangján a Taknyos. Közben kényelmesen letelepedik mellém. Felé nyújtom, majd meggyújtok egy másikat magamnak.

- Meddig tart ez a baromság? Már ágyba akarok veled bújni! - fordulok felé. Csak elnyomja a cigit, majd beleül az ölembe. Ó, Istenem angyalok a mennyben! Örömmel húzom magamhoz közelebb, kiéhezve tapadok a szájára. A fejem hátra feszítve, dugja át a nyelvét a számba.

- Elég sokáig ahhoz, hogy bemenjünk a házba! - nyöszörgi, majd biccent az épület felé. Na nekem se kell több, már menet közben vetkőzök. Mire beérünk, rajta már nadrág sincs. Csak hanyagul dobja a padlóra. Szerintem előjáték sem nagyon kell, a farkam is áll már. Belülről fel is passzírozom az ajtónak és a nyakára is tapadok.

- Megörülök érted Cicus! – morgom, miközben már a mellbimbóinál járok. Csak hangosan sóhajtozik. Most nem érdekel az egyesség, annyira akarom már! Sebesen rángatom le magamról is a maradék ruhát. Ha kell, itt az ajtónak dőlve dugom meg. Még egyszer ne szakítson félbe senki. Nem kell sok idő neki sem, szépséges szerszáma kőkeményen vár. Ki nem hagynám, hogy ne ízlelgessem meg csak egy kicsit. Mikor megérzi a nedves forróságot, a száját szorítva visít fel mindene remeg.

- Lou ez, ah óhhh.... - nyögdécseli, amikor beljebb és beljebb engedem a torkomra. Csak egy kicsi kényeztetés jár, több kell belőle. Kiengedem a számból, hogy sokkal kéjesebb gyönyört adjak neki.

- Gyerünk az ágyra édes! - húzom magammal. Kényelmesen helyezkedik el, míg előkeresem a síkosítót. Persze csak a nyavalyás vattacukrosát hozta. Kintről még folyamatosan behallatszanak a játék hangjai. Gyorsan behelyezkedem mögé, sok időm nincs finomkodni. Szokjál meg és hasonló dolgokra. De most ez nem is olyan, inkább csak a kőkemény kiéhezett szex. Egyre hangosabb, már a saját karját harapja miközben egyre durvábban hajszolom a kielégülést.

- Édesem Harry- m, ahh annyira .... annyira szeretlek. - de a lihegéstől alig bírom mondani. A csípőjét elengedve nyúlok előre, hangjaiból hallom már nincs sok neki hátra. Azt akarom, ő menjen előbb. A lökéseimmel párhuzamosan kényeztetem a szerszámát. Közben a vállát harapva, nyomom el a saját hangomat. Amikor végre megérzem a lüktetést magam körül. A nedvesség beborítja a kezemet. Reszketve vergődik előttem, miközben élvez. Ez megadja számomra is a végső erőt, végre érezhetem az orgazmus elsöprő erejét. Erre vártam egész nap, hogy végre szerethessem, vele együtt repülhessek.

A holtak árnyéka /Befejezett/Where stories live. Discover now