"- Annyi fagyi lesz amennyit csak akarsz. Gyere. – súgja vissza a fülemre és kezd az ajtó felé húzni, de annyira erőtlen a lábam még nem tudok menni. Inkább a derekamat átölelve vezet ki erről a borzalmas helyről. Hát én egy percig sem sajnálom, hogy nem kell itt maradjak. Az ajtóban viszont gyökeret ver a lábam és visszatér a remegés is. Sőt inkább hátra is ugrok, na nem ez biztos nem nyúl hozzám még egyszer. A szemein látom kicsit szégyelli magát, halkan kezd valamiféle bocsánat kérésbe. A fejem és a fülem megint zúgni kezd, alig hallok valamit. Harry a derekamnál fogva ösztönöz az indulásra, már csak a kocsinál tisztul ki a fejem. Kedvesen segít beülni még az ülésemet is ledönti, hogy nekem kényelmes legyen. Majd rám csukja az ajtót és ő is beül a kormány mögé. Folyamatosan őt nézve indulunk el haza. Alig várom, hogy végre otthon lehessek. Nyugalomban, biztonságban. Egy darabig egész biztos nem fogok kimenni az utcára. "
⁕
Harry:
Nagyon várom, hogy végezzek még egy perc van hátra a foglalkozásból. Szeretnék már a drágával otthon lenni. Annyira féltem, még nagyon törékeny a lelke. A teste bármikor felmondhatja a szolgálatot, talán nem is volt olyan jó ötlet ide be hozni. Csak remélni merem, hogy szót fogadott és az irodámban maradt. Amikor beérek a helyiségbe már rosszat sejtek, ő sehol és a kitűzőt sem vitte magával. Idegesen nézek be még az asztal alá is. A recepciós pultig, minden szobába bekukkantok. Az ápolókat is megkérdezem nem - e látta valaki.
- Carol! Nem látta Louis- t? - kérdezem meg, a kedves középkorú nőt a pult mögött.
- Nem, doki erre nem járt. Az ajtón nem ment ki, biztos meglesz csak elment körülnézni.
- Hát remélem! Csak tudja az a baj, ha bárki hozzá ér vagy csak szól hozzá összeomlik. Nagyon súlyos dolgokon ment keresztül az utóbbi időben! - ecsetelem a nőnek. Megértően bólogat, ismer már mióta ide jöttem mindig jól kijöttem vele.
- Figyelni fogok, ha bármit megtudok csipogok. Felhívom az osztályokat hátha látta valaki a kékszemű hercegét. - kacsint rám.
- Azért nagyon hálás lennénk. - még be sem fejezem a mondatot, mikor az egyik ápoló lép mellém. Az egyenruhája szerint itt dolgozik lent a pszichológiai részlegen.
- Doktor úr kérem, lenne szíves. - kezdi a mondandóját. Teljes testtel fordulok felé, miközben a gyomrom az idegtől már gyűszűnyire húzódott. Fogalmam sincs hol kellene keresem Lou-t.
- Igen? Mit szeretne. Most nem igazán érek rá. - próbálom lerázni. Bármit is akar most ez az utolsó, ami érdekel. Mennék már tovább keresni a kedvesemet, jaj Istenem remélem nem történt semmi baja.
- Lenne itt egy betegünk. Meglógott a csoportjától, egyelőre nem tudjuk kihez tartozik. Annyit mondott, hogy a maga betege.
- Rendben megyek, addig mondja el mi van vele. - el is indulok mögötte, talán ez öt perc nem fog számítani. Biztos talált valahol egy izgalmas plafont, remélem.
- Szóval, a folyosón kószált. Megpróbáltuk visszavinni a csoportjához, de elkezdett őrjöngeni és kiabálni. Lefogtuk, az egyik nyugi szobába vittük, amíg nem látta orvos nem akartuk benyugtatózni.
- Értem rendben, hol a kartonja? - áll meg az említett helyiség előtt. Mielőtt megnézném azért jó lenne tudni róla valamit.
- Hát ez a másik probléma doktor úr fogalmunk sincs. Nem találjuk a kartonját, azt sem tudjuk kicsoda. - na itt áll meg bennem az ütő, ismeretlen beteg. A kezem már a kilincsen, idegesen szakítom fel az ajtót. A legrosszabb rémálmaim látványa fogad.
YOU ARE READING
A holtak árnyéka /Befejezett/
RomanceLouis kórboncnok, a proszektúrán dolgozik. Ami ugye tökéletes hely a hullák eltüntetéséhez, ezt a lehetőséget ő is látja. Szakmájából adódóan tökéletes abban, hogy hullákat tüntessen el. Imádja a temetőket, a kedvenc helye egy kora esti vagy akár éj...