Harry- nek ma reggel vissza kellett mennie dolgozni, de azt ígérte korán itthon lesz. Valamint lesz meglepetése, nekem. Nagyon izgatott vagyok szeretem a meglepiket, igaz a héten én vagyok a főnök. De akkor is várom, kíváncsi vagyok mivel áll elő. Csak Bogyókával vagyok itthon kettecskén. De ő még alszik, szegény biztos jó fáradt lehetett. A ma reggeli gyógyszereket a Cicafiú beadta, már olyan a hátsóm mint egy tűpárna. Az éjjeliszekrényen itt hagyta a déli adagot. Szuper! Adjam be majd magamnak, de legalább a rohadt infúziót leköthetem végre. Nem vágyom már másra, mint egy kiadós fürdésre és borotválkozásra. Lassan úgy nézek ki, mint a jeti! Bár az is lehet, hogy rajta is kevesebb a bunda, mint rajtam. Sosem szerettem, ha túl szőrös vagyok. Szerencsére a sors nem is áldott meg vastag bundával, sehol a testemen. Amint összeszedem magamat ki is fogok mászni az ágyból, de még henyélek pár percet. Még mindig nem értem ezt az egészet, a tegnap történtek miatt. Ha nem jönnek haza időben már ott bűzlenék a garázsban a kötél végén. Az összes kötelet el tüntetem itthonról az is biztos. Nehogy még egyszer bekattanjon valami és hülyeséget csináljak. Pedig sohasem voltam az - az öngyilkos alkat. Henry- nek is meg kell köszönjem, amit értem tett. Cserébe innentől kezdve normális leszek vele. Váltásban ápoltak Harry- vel. Azért fordult elő, hogy egyszer a rövid egyszer a hosszú hajú Cicafiút láttam. Na mindegy, irány a kád! Elballagok a fürdőig, gyorsan megengedem a vizet. Dobálok bele mindenféle szagosító golyót, Harry bevásárolt mindent. Szerinte ellazítanak, meg minden. Csak nehogy elaludjak és akkor most a vízbe fulladjak bele. Amíg megtelik a kád addig legalább a képemet megborotválom a szemeim olyanok, mint a bagzó macskáé. Hú még magamtól is megijedek, pedig alapvetően igen jóképű vagyok. Puccba kell csapjam magamat mire megjön a drágám, nem várhatom ocsmányul haza! Sőt még sütök neki palacsintát is. Azt mondta hazafelé menet bemegy a kórházba az eredményekért. Mikor megmondtam neki a jeligéket a sajátjának nem örült. Tuti megnézném a recepciós csaj képét, amikor bemondja, hogy Cicafiú. Másfél órás lubickolás alatt, szét áztattam a bőrömet rendesen. Végre sikerült mindenhol szőr mentesnek lennem, ahol akartam. Egész emberi külsőm lett és még a közérzetem is ezer százalékot javult.
- Louis itt vagy? - érkezik odakintről a kiabálás.
- Persze Henry itt! Csak fürdök, de minden oké. - ordibálok vissza, be ne jöjjön nekem! Mert tiszta türcsit nem hoztam magammal. És így is kénytelen leszek vizesen és pucéran kicsattogni a hálóba.
- Rendben Harry hívott, hogy nemsokára jön. Azt üzeni nem akarja meglátni, hogy felkeltél! - csak egy jót kiabálok vissza, nah persze majd egész nap döglök. Már így is dél van, még mit nem. Jövő héten amúgy is vissza akarok menni dolgozni. Két hét kihagyás sok, persze volt helyettesítés, de akkor is. Még mázli, hogy Jason - t ledaráltam belőle nem maradt. De a parkolós hullám még meg van! Nem hiányzik, hogy bárki felfedezze. És természetesen Henry - nek is el kell intézni az állandó melót. Fasza vizes láb nyomokat hagyva, csúszkálok el a szekrényig. Ó, halejujahh van tiszta törölköző benne, ha már itt vagyok ruhát is veszek ki. Gyors szárítkozás, öltözés irány a konyha legyen még idő a palacsintára. Nem emlékszem maradt - e juharszirup és tejszínhab. A lépcsőn szedem le a lábaimat, Henry a nappaliban ücsörög valamit olvas. Osonva, szinte a fal mellett kúszva lopakodok a konyháig.
- Szerinted nem hallottam meg, hogy mit csinálsz? - szólal meg, a fejemet is felkapom rá. Megmerevedek a mozdulatba csak nézem valami nagyon furcsa.
- De gondolom hallottad, ezért ijesztgetsz.
- Hova- hova? - áll fel és indul felém, egy szürke melegítő és egy fehér pulóver van rajta, meg az elmaradhatatlan szemüvege. Hátratett kezekkel mustrálgat, közben próbálok a konyhába oldalazni.
أنت تقرأ
A holtak árnyéka /Befejezett/
عاطفيةLouis kórboncnok, a proszektúrán dolgozik. Ami ugye tökéletes hely a hullák eltüntetéséhez, ezt a lehetőséget ő is látja. Szakmájából adódóan tökéletes abban, hogy hullákat tüntessen el. Imádja a temetőket, a kedvenc helye egy kora esti vagy akár éj...