Глава 96

353 19 12
                                    

Времето минаваше бързо, поне за Юна и Джънгкук. Минаха няколко седмици или по-точно няколко месеца. Вече беше лято, времето беше топло и иманно заради това Юна и Джънгкук илизаха по-често. Поради причината, че беше вече юли, Джънгкук и Юна бяха развълнувани, защото бяха все по-близо до срещата си първото им дете. 

Една сутрин Юна и Джънгкук решиха да излязат за да купят подарък на Дже Ън понеже след няколко дни имаше рожден ден. Оправиха се и се качиха в колата, след което тръгнаха към центъра. 

-Юна: Какво смяташ да и вземем, любов?- погледна го.

-Джънгкук: Ами и се чудех, но се сетих за това, че тя обича да рисува. 

-Юна: Значи ще търсим нео в тази област.- засмя се.

-Джънгкук: Да. Всичко ли сме взели за бебето? Ако се сетиш за нещи, кажи.- погледна я с усмивка. 

-Юна: Ами мисля, че имаме всичко. 

-Джънгкук: Това е добре, защото вече нямам търпение да видя малката принцеса.- хвана ръката и и я целуна. 

-Юна: Аз също няма търпение. - усмихна му се.

-Ще трябва да се обадим на нашите за да могат да дойдат.

-Юна: Ще им  се обадим, не се притеснявай. А, в прочем като се приберем ме подсети да си оправя багажа за болницата. 

-Джънгкук: Добре, даже ще ти помогна. 

-Юна: Супер. - засмя се.

След това пристигнаха в мола и обиколиха няколко магазина и купиха разни неща. Влязоха в един детски магазина в който имаше всичко за децата, от дрехи до играчки. Юна и Джънгкук харесаха няколко неща и ги купиха. Когато приключиха с пазара се прибраха изморени от обикалянето. 

-Джънгкук: Гладна ли си?

-Юна: Малко. Сега ще стана да направя нещо.- тръгна да става от дивана, но той я спря. 

-Джънгкук: Почивай си сега, а аз ще направя нещо за хапване. - стана и тръгна към кухнята.

Минаха около 15 минути и той я извика и тя отиде в кухнята.

-Юна: Оо направил си рамен?- усмихна се.

-Джънгкук: Ами понеже си гладна реших да бъде нещо, което ще стане бързо.

-Юна: Блгаодаря.- усмихна се и седна.

След като хапнаха той оправи масата и се зае с миенето на чинийте. Юна стана от мястото си и отиде при него като го прегърна в гръб.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now