Глава 35

910 53 18
                                    

Г.т Джънгкук

Както спокойно си спах усетих някой да ме ръчка и да ме вика. 

-Дже Ън: Чичо Куки, чичо Куки ставай 08:00 часа е. - дърпаше ме за ръката. 

-Джънгкук: Много е рано. Още малко.- промърмори.

-Дже Ън: Хайде ставай вече.

-Джънгкук: Не искам.  - обърна главата си на другата страна.

-Дже Ън: Не искаш така ли?- скръсти ръце.

-Джънгкук: Мхм.- сложи възглавницата си на главата. 

-Дже Ън: Добре, сам си го изпроси. - тя се качи върху него и започна да го гъделичка. Той започна да се смее.

-Джънгкук: Престани, стигааа- смееше се.

-Дже Ън: Ще станеш ли?

-Джънгкук: Добре, само ме остави.- тя спря да го гъделичка и си седеше спокойно върху него. Изведнъж той я гушна и я сложи до него. 

-Джънгкук: Още пет минути принцесо. - затвори очи.

-Дже Ън: Ох добре.- гушна го и така са заспали.

Г.т Юна

08:30

Станах и се протегнах. Видях, че отново не си бях вкъщи и изведнъж спомените от снощи изниканаха в главата ми. Явно съм заспала докато сме гледали филма. Станах и се измих. Допи ми се вода и слязох долу за да си сипя. Взех чаша и я напълних, след това я изпих и я оставих отстрани. Видях, че никой все още не бе станал, за това реших да им направя закуска. Направих палачинки и ги сложих на масата, също направих сок и го сложих в хладилника. Видях, че е 09:50 и тръгнах по стълбите. Мислех да отида до стаята на Дже Ън. Отворих вратата и видях само оправеното и легло. След това се заптих към стаята на Джънгкук. Отворих леко вратата и видях най-сладката гледка. Дже Ън и Джънгкук се бяха гушнали и спяха. Бяха много сладки. Умсихнах се и тръгнах да затвартям вратата, но тогава нечий глас ме спря.

-Джънгкук: Пак ли мислеше да си тръгнеш без да предупредиш?- каза сънено.

-Юна: А-ами не аз........- каза и се обърна. Той отвори очи и я видя да стои на вратата. Премести спящото дете внимателно върху възглавницата и стана от леглото като тръгна към Юна.

-Джънгкук: Ами тогава какво е?- усмихна и се и застана на сантиметри от нея.

-Юна: Аз направих закуска. - сочеше с палец кухнята. 

My Boss is Strange AttractiveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora