Глава 77

552 34 13
                                    

Г.т  Джънгкук

Събудих се, защото не ми се спеше вече. Първото нещо, което видях беше как Юна си спи сладко, легнаха по гръб и сложила си ръката на корема. Протегнах се към телефона си за да видя колко е часа и видях, че беше 7:30. Беше рано за това реших да си стоя  леглото. Обърнах се към Юна и хванах ръката на която беше пръстена и като лекичко я галех. След 5 минути галене тя явно усети и се събуди. 

-Юна: Хей, добро утро.- целуна го.

-Джънгкук: Добро утро и на теб, любима.- прегърна я, като тя легна на гърдите му. 

-Юна: Колко е часа?-попита сънено.

-Джънгкук: 7:45, защо?- започна да я гали по гърба.

-Юна: Защо си станал толкова рано?

-Джънгкук: Простно не ми се спеше и за това.

-Юна: Няма какво да правиш толкова рано,заспивай.

-Джънгук: Има какво да правя.- усмихна се.

-Юна: Нима, и какво ще правиш?

-Джънгкук: Ще те гледам, ще те галя по гърба, ще ти се радвам докато спиш.

-Юна: Хайде заспивай. - засмя се.

-Джънгкук: Ти имаш нужда, вчера много се измори. Хайде, заспивай.- продължаваше да я гали.

-Юна: Ще дремна още 5 минутки  ставам. 

-Джънгкук: Добре.- засмя се, а тя заспа. Така от 5 минутки стана 1 час.  Джънгкук реши да я остави да спи и да направи закуска. Стана лекичко от леглото и тихо излезе от стаята. Слезе в кухнята и започна да прави закуската. След като беше готов сложи масата и реши да изчака, но нямаше какво да прави в кухнята и отиде в хола, седна на дивана и си пусна някакъв филм. Не след дълго и Юна се събуди и като видя, че не е до нея отиде хола и го завари да гледа филм. 

-Юна: Ето къде си.-каза и той се обърна.

-Джънгкук: Хей, защо си станала?-погледна я.

-Юна: Усетих, че не си в леглото.- отиде при него и седна в скута му и се сгуши в него, а той я прегърна.

-Джънгкук: Спи ли ти се още?-погледна я и се усмихна.

-Юна: Не, но искам при теб. Какво гледаш?

-Джънгкук: Някакъв филм.

-Юна: Може ли да гледам с теб?

-Джънгкук: За теб винаги.- целуна я по челото.

-Юна: Гладен ли си? Да направя ли закуска?-погледна го.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now