Глава 12

1.1K 60 2
                                    

След като обядваха Джънгкук и баща му отидоха в хола, а Юна остана да помогне на Хея за масата. След това и те отидоха в хола и седнаха при тях. Майката и бащата на Джънгкук имаха малко работа и трябваше да излязат за малко.

-Хея: Сине, ние имаме малко работа до фирмата и ще излезем за около 2-3 часа.
-Джънгкук: Добре мамо.
-Хея: Ако Юна поиска или и трябва нещо да и го дадеш. Ако е гладна и направи нещо за ядене. Разбра ли?- каза и се усмихна.
-Юна: Няма нужда. - усмихна се
-Хея: Юна, ако искаш да си починеш използвай стаята на Джънгкук, а той ще е на дивана, защото в стаята за гости не работи термостата.
-Юна: Няма нужда. Благодаря.
-Хюн Дже: Не се притеснявай да използваш всичко в къщата.
-Джънгкук: Разбрахме. - каза с отегчение.
-Хюн Дже: Ние тръгваме. До после.
-Юна: Приятна работа.
-Хея: Благодаря.- каза и излязоха.
-Джънгкук: Е какво искаш да правим?
-Юна: Не знам, нямам идея.
-Джънгкук: Не може да идем в градината, защото е студено. Искаш ли да гледаме филм?
-Юна: Добре, но кой?
-Джънгкук: Ами искаш ли да гледаме някой коледен филм?
-Юна: А-ами добре.
-Джънгкук: Аз ще пусна филма, а ти направи пуканки,става ли?
-Юна: Да.-каза и тръгна към кухнята.

Той намери филма и го остави на паузи и отиде до кухнята. През това време Юна пукаше пуканки и седеше пред микровълновата. Той я попита:

-Джънгкук: Искаш ли да направя горещ шоколад?
-Юна: Ами може.
-Джънгкук: Добре тогава.

Юна изкара пуканките и ги изсипа в купа, а Джънгкук сложи вода на котлона. След това отиде до тоалетната. След като се върна започна да търси бурканчето с какаото.
-Джънгкук: Може ли да изключиш котлона и да сложиш водата в 2 чаши?
-Юна: Да, но от къде мога да взема чаши?
-Джънгкук: От шкафа над теб.

Тя го отвори и видя 2 много сладки коледни чаши и ги взе.

Тръгна да слага вода в тях и се обърна да види до къде е стигнал Джънгкук, но точно тогава тя малко мръдна чайника  и се изсипа малко вода върху корема си

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тръгна да слага вода в тях и се обърна да види до къде е стигнал Джънгкук, но точно тогава тя малко мръдна чайника  и се изсипа малко вода върху корема си. Тогава тя извика. След това и действие, Джънгкук се обърна и видя, че се изгоряла и бързо отиде при нея. Тя плачеше.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now