Мина се известно време, Ми Со растеше лека-полека, двамата с Джимин очакваха сватбата си с нетърпение. Всички се подготвяхме и помагахме на Ми Со у Джимин. Дже Ън завърши и вече е в лятна ваканция, което пък означаваше, че и рожденият и ден наближава.
Ден преди рождения ден
Г.т Юна
петък 06:30
Чух алармата и се събудих. Обърнах се към Джънгкук, който лекичко си похъркваше. Засмях се на гледката. Сложих главата си на гърдите му, а той сякаш усетил ме се обърна към мен и ме прегърна.
-Юна: Добро утро.- погледна нагоре към него и се усмихна.
-Джънгкук: Добро утро, любов.- каза сънено.
-Юна: Трябва да ставаме.
-Джънгкук: Трябва ли?- целуна я по челото.
-Юна: Да, трябва. Хайде.- стана от него и тръгна към банята.
-Джънгкук: Добре, идвам след минутка.- изтегна се и стана от леглото и с тромава стъпка влезе в банята. Там видя Юна да мие зъбите си, застана за нея и я прегърна, като се облегна на рамото и.
-Юна: Много ли ти се спи?
-Джънгкук: Мхм.-поклати глава и целуна рамото и.
-Юна: Хайде, измий се. Трябва да се разсъниш.- обърна се към него.
-Джънгкук: Добре.- усмихна и се.
-Юна: Аз отивам да се облека.- целуна го.
-Джънгкук: Мхм, добре.- той започна с рутините си. След като беше готова излезе и видя Юна пред огледалото. Тя се бе облякла и оправяше косата си, а Джънгкук отиде да се облече.
След като беше готова и с косата си имаше още нещо, което трябваше да направи, а именно да сложи едно колие. Понеже на можеше да го сложи повика Джънгкук.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Boss is Strange Attractive
Fiksi PenggemarМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.