Глава 27

919 48 10
                                    

Г.т Джънгкук

Отворих очи и видях, че не бях в стаята си. Усещах, че нещо ми натежава и видях Юна, която спеше така сладко в прегръдките ми. Всичко спомени от снощи се появиха в главата ми. Протегнах се леко като се опитах да не я събудя за да видя колко е часа и видях, че беше 05:30. Беше много рано. Оставих телефона и отново прегърнах Юна и започнах да я гледам, защото не ми се спеше. Тя беше толкова сладка докато спи и начина по който бе застанала много ми хареса защото ме бе прегърнала и беше поставила единия си крак върху моя.

Г.т Юна

Докато спах имах чувството, че някой ме наблюдава и отворих очи. Видях, че не бях в стаята си и видях също някакви крака под моя и погледнах към притежателя им. Това бе ШЕФА МИ. Станах рязко от него и казах:

-Юна: Г-н Джеон, какво правите тук?

-Джънгкук: Добро утро и на теб.- усмихна се.

-Юна: Какво става тук? Как съм заспала на дивана?

-Джънгкук: Ами снощи докато говорих с Джимин ти заспа на дивана и аз те завих. Мислех, че ще те в страх сама и за това останах.

-Юна: Добре, но защо не легнахте на леглото в стаята ми? Там щеше да ви бъде по-удобно.

-Джънгкук: Не, нямаше.- усмихна се.

-Юна: Ами добре, а-ами искате ли закуска? Ще направя нещо набързо.

-Джънгкук: Ами добре, но имам една идея. Искаш ли да отидем вкъщи и там ще закусим и след това ще отидем заедно на работа? Времето не хубаво и няма да те оставя да ходиш с автобуса. 

-Юна: А-ами, д-добре. Може ли само да се оправя?

-Джънгкук: Добре. Тук съм.-седна на дивана.

-Юна: Добре. 

Юна се качи горе, изми се и направи процедурите си. След това се облече.

 След това се облече

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
My Boss is Strange AttractiveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang