Седмицата мина доста бързо и вече беше събота. Джънгку бе станала преди Юна. Той искаше тя да си почине и именно заради това реши той да нахрани Лия. Той слезе в къхнята и направи млякото и след което се качи горе и тръгна към стаята и. Отвори тихо вратата и отиде до леглото и. Лия вече беше будна и просто си гледаше наоколо. Джънгкук остави шишето на шкафа и я взе.
-Джънгкук: Я да видим, кой се е събудл? - усмихна и се.
-Джънгкук: Искаш ли да закусим, хм?- тогават тя му се усмихна за миг.
-Джънгкук: Това май ознчава "да".- засмя се и я намести в ръцете си, след което седна на стола и взе шишето и започна да я храни.
При Юна
Юна се размърда и протегна ръка към мястото на Джънгкук, но не можа да го усети и отвори очи. Тя си помисли, че може да е при Лия и за това стана и се запъти към стаята и. Преди да оствори вратата чу "разговорът" между него и дъщеря им.
-Джънгкук: Виждам, че май нямаш против аз да те храня понеже на мама и трябва почивка. Сега няма да събуждаме, а ще обръщаш внимание на мен, нали?- усмихна и се. Юна се засмя леко от думите му, но и те и стоплиха сърцето. Тя реши, че е време да влезе,за това отвори вратата и надзърна вътре.
-Юна: Хей, добро утро. - усмихна му се и влезе вътре.
-Джънгкук: Я виж ти, мама се събуди. Добро утро, любов.- усмихна и се.
-Юна: Плакала ли е, защото не съм я чула?
-Джънгкук: Ами не, когато влязох тя си гледаше няоколо.
-Юна: Добре нахрани я, аз ще направя закуска, става ли?- целуна го.
-Джънгкук: Да, добре.
-Юна: Отивам.- запъти се към вратата.
-Джънгкук: И ние след малко слизаме.
Юна направи закуска и сложи масата. През това време и Джънгкук слезе, остави Лие в люлката и седнаха да закусят.
-Юна: Какво ще правим днес?
-Джънгкук: Може да отидем до река Хан, ако искаш? Ще се разходим некъде.
-Юна: Добре, звучи приятно. - усмихна му се.
Тогава и Лия се засмя.
-Джънгкук: Явно и на нея и харесва идеята.- засмяха се.
-Юна: Предполагам.
След като хапнаха си вдигнаха чиниите и Юна ги изми, докато Джънгкук се лигаваше с Лия.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.