Глава 67

694 42 34
                                    

Г. т Джънгку

08:25

Събудих се и видях Юна да спи сладко, положила главата си на гърдите ми. Усмихнах се и я погалих по главата, след което я целунах. Реших, че ще стана за да закуся, за това внимателно отместих главата и и станх. Отидох в кухнята и започнах да правя закуска.  По едно време Дже Ън се събуди и дойде при мен. 

-Дже Ън: Добро утро.- каза сънено, потърквайки очите си и седна на масата.

-Джънгкук: Добро утро, принцесо. Наспа ли се?- отиде при нея и я целуна по челото.

-Дже Ън: Юна спи ли?

-Джънгкук: Да. Гладна ли си?- седна до нея.

-Дже Ън: Да, много.

-Джънгкук: Добре.- той стана и оправи масата за закуска.

-Дже Ън: Изглежда много вкусно.

-Джънгкук: Отивам да събудя Юна и се връщам. - стана от масата.

-Дже Ън: Добре.

Той се качи горе и леко отвори вратата на стаята. Видя как тя е гушнала възглавницата му и се засмя тихичко, след което отиде до нея.

-Джънгкук: Бебчо, ставай. Ела да закусим.- легна на леглото и я гушна в гръб, като започна да я гали по ръката. 

-Юна: Мхм, хей.- обърна се и го гушна.

-Джънгкук: Добро утро и на теб.- целуна я.

-Юна: Не може ли цял ден да си стоим така?- погледна го и се усмихна лекичко.

-Джънгкук: Нали трябва да ходим за подарък на Ми Со.

-Юна: Добре, ставам.- целуна  го по устните.

-Джънгкук: Добре, ние сме долу. - стана от леглото и излезе от стаята. 

Тя се изми и след това слезе при тях. 

-Юна: Добро утро, Дже Ън-а.- гушна я и седна на стола.

-Дже Ън: Добро утро, Юна.- започнаха да закусват. 

След като закусиха отидоха да се оправят. Дже Ън беше най-бърза и ги изчака в хола. Джънгкук също се оправи бързо и слезе долу.

 Джънгкук също се оправи бързо и слезе долу

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now