Глава 81

499 28 18
                                    

Събота

Седмицата мина бързо и вече беше събота. Днес Юна, заедно с шаферките си и щяха да ходят за рокли. Тя се събуди към 09:10,целуна Джънгкук почелото и слезе долу да направи закуска. Докато я правеше усети две ръце на талията си. Тя се усмихна и се обърна към него.

-Юна: Добро утро.-усмихна се.

-Джънгкук: Добро утро,любов.- целуна я.

-Юна: Наспа ли се? Защо стана?

-Джънгкук: Ами видях, че те няма и неможах да заспя.

-Юна: Отиди и легни на дивана, аз ще те извикам, когато е готово.- усмихна се и го прегърна.

-Джънгкук: Не, вече се разсъних. Ще си стоя при теб.

-Юна: Добре. -обърна се и продължи заниманието си, а той си я прегръщаше, катп бе поставил глава на рамото и.

-Джънгкук: Днес ли ще ходите за рокля?

-Юна: Да, към 10:30 ще изляза.

-Джънгкук: Как се чувстваш?

-Юна: Ами вълнувам се, но и съм притеснена.-целуна я по врата.

-Джънгкук: Защо, какво  има бебчо?

-Юна: Ами притеснявам да дали ще ти хареса.-тогава той я обърна към себе си.

-Джънгкук: Моля, няма поводи да се притесняваш. Избери, каквото ти хареса. Дори и да облечеш чувал, пак ще си красива. - усмихна и се и я целуна.

-Юна: Благодаря. -погледна го и се усмихна. 

-Джънгкук: Можеш да избереш всяка рокля, не се притеснявай за цената и. Важното е да ти хареса. 

-Юна: Добре. Вие кога ще ходите за костюми?

-Джънгкук: Ами и ние днес. Ще те закарам после.

-Юна: Добре. -усмихна се.

След това закуската беше готова и седнаха да закусват. Стана 10:10 и решиха, че е време да се оправят. Качиха се горе, облякоха се и след това тръгнаха. След 10 минути пристигнаха.Преди да слязат Джънгкук извади портфейла си и извади една черна карта като я подаде на Юна. 

-Юна: Какво има?-поглдна го очудено.

-Джънгкук: Вземи я. 

-Юна: Чакай, защо ми я даваш?

-Джънгкук: Купи, какото си поискаш.

-Юна: Любов, по рокялата няма да има диаманти, че да е толкова скъпа.-засмя се.

-Джънгкук: Защо пък да няма, ако ти харесва си я купи.-усмихна се.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now