Г.т Юна
6:30
Алармата зазвъня и нямаше как да не стана. Когато се разсъних видях, че съм си легнала с дрехите от вчера. Обърнах се и видях палто, вдигнах го и видях, че не беше моето, а на Джънгкук. Сигурно съм заспала и той ме е качил тук. Отидох в банята и се изкъпах, след това се облякох и слязох в кухнята.Направих портокалов сок и след това седнах на масата. По едно време се чу как някой слиза по стълбите.
Г.т Джънгкук
Чух, че алармата звъни и станах. Изкъпах се и се облякох.Отидох в кухнята и Юна беше там. Седеше и пиеше сок. Аз отидох и седнах на масата като я поздравих.
-Джънгкук: Добро утро.- усмихна и се.
-Юна: Добро утро.- тя също се усмихна.
-Джънгкук: Наспа ли се?
-Юна: Да, трябваше да ме събудиш, когато сме пристигнали. Не трябваше да ме носиш.
-Джънгкук: Защо, така хубаво си беше заспала? Няма проблем.
-Юна: Благодаря. Искаш ли сок?- тръгна да става и отиде да изкара чаша.
-Джънгкук: Да.- той също стана и отиде до нея. Тя напълни чашата, а той се бе опрял на плота до нея.
-Юна: Ам, мисля утре да се прибера вкъщи.- погледна го.
-Джънгкук: Нали ти казах, че няма проблем да останеш колкото поискаш.- погледна я.
-Юна: Мисля, че е крайно време да се прибера вкъщи.- усмихна се.
-Джънгкук: Можеш да останеш.
-Юна: Не добре съм. Довечера ще събера багажа си и утре ще се прибера.
-Джънгкук: Добре, но ако нещо стане искам веднага да ми се обадиш.
-Юна: Добре.- подаде му чашата.
-Джънгкук: Благодаря.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Boss is Strange Attractive
Fiksi PenggemarМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.