Джънгкук и Юна се прибраха вкъщи. Пъровот нещо, което направиха бе да седнат на дивана и да си отдъхнат.
-Юна: Най-накрая вкъщи.- каза с въздишка.
-Джънгкук: Да, уморихме се от този път.
-Юна: И то доста.
-Джънгкук: Искам да си легна.
-Юна: Аз също, но трябва да оправя багажа преди това.-стана от дивана, след което и той стана.
-Джънгкук: Мила, виж утре заедно ще го оправим, хайде да си легнем.- хвана лицето и в ръцете си.
-Юна: Добре, но нека се изкъпем.Става ли?-погледна го.
-Джънгкук: Да, хайде.- вдигна я и тръгна към стаята им.
След като се изкъпаха сеоправиха и си легнаха.
-Юна: От утре отново със старото ежедневие.-обърна се към него и го гушна.
-Джънгкук: Утре няма да ходим на работа.
-Юна: Защо?
-Джънгкук: Искам утре хубаво да си починеш.
-Юна: Ти също.-усмихна му се и го целуна.
-Джънгкук: Добре, а сега заспивай.-започна да я гали по гърба.
-Юна: Обичам те!
-Джънгкук: Аз също.-и така и двамата бързо заспаха, защото бяха много уморени. По време на нощта на Юна и се доповръща и стана от леглото като се опитваше да не събуди Джънгкук и отиде в банята. След като повърна всикчо възможно се изми и намокри лицето си.
Г.т Юна
Започвам да чувствам, че това което мисля ще се окаже истина. Какво да правя? Как да му кажа? Утре ще трябва да си взема един тест, за да разбера.
След това тя отиде и си легна като не спря да мисли за това и накрая заспа. На следващата сутрин Джънгкук се събуди преди нея. Тя лежеше спокойно до него, а той и се радваше. Премести кичура от лицето и и тя помръдна. След това се доближи до нея и я целуна по челото, след това нослето и накрая устните и. Тя от своя страна се усмихан и се сгуши в него.
-Юна: Добро утро.-каза сънено.
-Джънгкук: Добро утро, скъпа.-усмихна се и я прегърна.
-Юна: Колко е часа?
-Джънгкук: 08:15.
-Юна: Трябва да ставам.- започна да се изправя, но той я дръпна и тя отново се озова в обятията му.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.