Глава 34

916 51 13
                                    

Петък 

Г.т Юна

06:30

Алармата ми звънна и нямаше как да не стана. Когато отворих очи забелязах, че не съм в стаята си. Огледах се и нямаше как да не позная стаята в която живеех за кратко.  Станах и отидох в банята за да се измия, след това се върнах и оправих леглото. Облякох дрехите си от вчера и излязох тихо от стаята за да не събудя другите. Тъкмо минавах покрай кухнята и от там се чу леко кашляне. Обърнах се и видях Джънгкук, който пиеше кафе и бе вперил поглед в мен. 

Г.т Джънгкук

06:00

Станах и отидох да измия лицето си. След това тръгнах към стаята на Юна за да видя дали спи. Отоврих леко вратата и я видях да спи толкова сладко. Усмихнах се на гледката и затворих вратата и се насочих към стаята на Дже Ън. Тя още спеше. Отидох до нея и започнах да я будя.

-Джънгкук: Хей принцесо ставай. 

-Дже Ън: Трябва ли?

-Джънгкук: Разбира се, че трябва. Хайде. 

-Дже Ън: Добре, ставам.- разтърка очите си.

Джънгкук отиде да се облече. 

След това слезе в кухнята за да си направи кафе

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това слезе в кухнята за да си направи кафе. Сложи си в една чаша и тъкмо да отпие, когато Юна минаваше през кухнята. Той само се изкашля за да може тя да се обърне. 

-Джънгкук: Къде отиваш?

-Юна: А-ами аз отивам вкъщи за да се оправя за работа.

-Джънгкук: Аха и мислеше да си тръгнеш без да ми кажеш?- погледна я и се усмихна.

-Юна: Ами аз си мислех, че спите.

-Джънгкук: Не сме на работа все още.

-Юна: Съжалявам, но трябва да тръгвам, иначе ще закъснея.

-Джънгкук: Не бързай. Днес е почивният ти ден.

-Юна: Как така?

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now