Те пътуваха към магазина. Пътят беше покрит със сняг и беше много красиво.
Тя гледаше през прозореца и се радваше на снега, а той гледаше нея. Усмихваше се на това как тя се радваше на красотата на зимата. Изведнъж той развали тишината.
-Джънгкук: Раната боли ли те?- попита като я погледна.
-Юна: Ами не, за сега.- каза и се хвана за корема
-Джънгкук: Не ме лъжеш, нали?
-Юна: Не, разбира се.
-Джънгкук: Добре, но ако те заболи ми кажи.
-Юна: Добре.Тогава звънна телефона на Юна.
-Юна: Ало- каза притеснено, защото не искаше никой да разбира къде е, а още по-малко с кого е.
-Ми Со: Юна, къде си?
-Юна: А-ами, аз не съм в града. З-защо?
-Ми Со: Ами исках да те подсетя за уикенда, да не забравиш.
-Юна: А, не няма. Нали обещах, че ще дойда.
-Ми Со: Надявам се. А ти всъщност защо не си в града?
-Юна: Ами аз…
-Ми Со: Не ми казвай, че шефа те е замъкнал на някоя бизнессреща със себе си?
Тогава Джънгкук я погледна и започна да се смее.
-Юна: Н-не, аз съм на гости при нашите.
-Ми Со: Не разбирам как така г-н Джеон ти е дал почивка.- каза и се засмя
-Юна: Ами.... - каза и погледна към смеещият се Джънгкук.
-Ми Со: Добре, няма значение. До чуване.
-Юна: Чао.След това тя гледаше през прозореца от срам, защото той бе чул целия разговор.
-Джънгкук: Не знаех, че съм толкова лош.- каза, докато гледаше към пътя.
-Юна: А, не. Не сте лош. Не вярвайте на нейните приказки.
-Джънгкук: А-аз наистина ли те натоварвам прекалено?- попита загрижено.
-Юна: Н-не не се притеснявайте.- каза и го погледна.
-Джънгкук: Ако нещо не можеш да направиш или си прекалено натоварена, просто ми кажи. Ще ти помогна.
-Юна: Добре.- каза и гледаше надолу засрамена.След това пристигнаха на паркинга на магазина. Слязоха и влязоха като не забравиха да вземат количка. Ходеха и разглеждаха по щандовете. Взеха каквото им беше нужно и отидоха на касата да платят. След това отидоха до колата, той отвори багажника и тръгна да слага торбите вътре, но видя, че Юна започна да вдига торби за да ги прибира, и той я спря.
-Джънгкук: Аз ще ги прибера.
-Юна: Но….- той я прекъсна
-Джънгкук: Няма но, просто се качи на топло.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.