След около 10 минути пристигнаха пред дома на семейство Джеон. Когато Юна го видя и падна ченето, защото къщата беше толкова голяма и хубава.
Той отиде и и отвори вратата за да слезе.
Г.т. Юна
Уауу……… тази къща е толкова голяма и красива. Искаше ми се и аз да живея е такава, но само в мечтите ми. Нещо ме изкара от мислите ми, а именно, че г-н Джеон беше отворил вратата за да сляза и ме гледаше като се усмихваше.
-Джънгкук: Е, ще слезеш ли, или предпочиташ да останеш тук?- каза и се засмя.
-Юна: А да, да идвам.-след това той затвори вратата и заключи колата. Тръгнахме към входа на къщата и той звънна на звънеца.
Вратата се отвори от една средно висока жена, с много мило изражение. Това сигурно е майка му. Беше толкова щастлива като го видя и го прегърна, но видя, че аз стоя зад него и се усмихна.
-Джънгкук: Здравей омма.- усмихна и се.
-М/Джк: Здравей синко. Как си момчето ми?
-Джънгкук: Добре съм омма. Това е Пар…- тук го прекъснах.
-Юна: Юна- казах и протегнах ръка като и се усмихнах
-М/Джк: Хея, приятно ми е миличка.- усмихна ми се и ме прегърна.
-Юна: Това е за вас.- подаде подаръците.
-Хея: Нямаше нужда, Джънгкук защо си и позволил да взима тези неща? - каза и се обърна към него като леко го удари по ръката и се засмя.
Юна се засмя и скри усмивката си с ръка, а Джънгкук погледна очудено майка си като каза:
-Джънгкук: Я омма аз и казах, че нямаше нужда, но тя поиска.- усмихна се.
-Юна: Няма проблем г-жо Джеон.- усмихна и се топло.
-Хея: Моля, наричай ме Хея миличка. Хайде да влизаме, че е студено.- тя тръгна да влиза и след това Джънгкук направи път на Юна да мине първа.
-Хея: Деца, обядвали ли сте?
-Джънгкук: Не омма, преди обед тръгнахме и не сме яли.
-Хея: Идвате точно на време. Ще правя обяд.
-Джънгкук: Омма, къде е аппа?
-Хея: Горе е, къпе се. След малко ще дойде.
-Джънгкук: Не си му казала, че ще идвам, нали?
-Хея: Не спокойно синко. Аз ще отида да оправя масата, а вие си починете.
-Юна: Нека ви помогна.- каза и стана от дивана.
-Хея: Не мила, няма нужда.
-Юна: Моля ви, настоявам.
-Джънгкук: Аз също ще помогна. Хайде.
-Хея: Май ще бъде забавно. - погледна ги и се усмихна.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.