Г.т. Юна
6:30Алармата ми звънна, което означава, че трябва да ставам. Станах и влязох в банята за да се изкъпя, след това се облякох и тръгнах за работа.
Влязох в компанията и заех мястото на бюрото си. Сякаш не съм идвала от много време. При мен дойде най-добрата ми приятелка, а именно Ми Со.
-Ми Со: Юна, добро утро!
-Юна: Добро утро!
-Ми Со: Как си след почивния ти ден?
-Юна: Ами добре съм. - каза и погледна някъде настрани.
-Ми Со: Как са вашите?
-Юна: Моля?- докато се усетя за какво говори, щях да се издам.
-Ми Со: Нали беше при вашите вчера.
-Юна: А да, добре са. – усмихна и се.
-Ми Со: Радвам се. После ще дойдеш да обядваме нали?
-Юна: Да, разбира се.
-Ми Со: Добре, до после.
-Юна: Чао.Г.т Джънгкук
6:30Станах и отидох да се изкъпя, след това се облякох и слязох в кухнята за да закуся.
Качих се в колата си и потеглих към работа. Тръгнах към кабинета си и видях, че Юна говори с г-ца Ким от маркетинговия отдел. След това разговора им приключи и тя се обърна за да отива в отдела си и ме видя, след това се поклони и продължи пътя си. Отидох на бюрото на Юна и я поздравих.
-Джънгкук: Добро утро г-це Парк!- усмихна и се.
-Юна: Добро утро, г-н Джеон!
-Джънгкук: Как е раната ти?
-Юна: Добре, вече не ме боли.
-Джънгкук: Радвам се. Ако има нещо ме извикай.
-Юна: Добре.12:20
Г.т ЮнаДобрее, готова съм. Трябва да занеса обяда на шефа за това отивам до кафенето. Взех обяда и тръгнах към кабинета му. Почуках.
-Джънгкук: Влез.
Влязох и се поклоних.
-Юна: Обядът ви.
-Джънгкук: Добре, остави го на масата. – оставих го и излязох.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Boss is Strange Attractive
FanficМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.