Глава 41

915 52 32
                                    

Г.т Джънгкук

Внезапно се събудих заради гръмотевица. Когато зрението ми се се изчисти видях нещо, което ми се искаше да гледам всяка сутрин. Юна спи спокойно и Дже Ън е между нас. Бях ги прегърнал. Дже Ън се бе сгушила в Юна, а тя я бе прегърнала. Обърнах се за да видя колко е часа и разбрах, че доста рано, защото беше 5:25. Реших отново да заспа и ги прегърнах. Гледах Юна известно време и след това съм заспал.


Г.т Юна

Отворих очи. Усещах нещо върху талията си и видях, че това бепе ръката на Джънгкук. Дже Ън беше между нас и се бе сгушила в мен. Усмихнах се, не знам защо. Просто ми харесваше. Видях, че бе 8:30 и реших, че трябва да ставам. Измих лицето си и отидох в кухнята за да направя закуска. Направих кексчета. Тъкмо ги изважах от фурната и някой проговори.

-Джънгкук: Ухае прекрасно.- каза сънено.

-Юна: Добро утро.- усмихна и се и сложи тавата на плота. 

Джънгкук отиде до нея.

-Джънгкук: И издгледжат вкусно.

-Юна: Ами дано са вкусни.

-Джънгкук: Убеден съм в това. 

-Юна: Защо си станал, а не си поспа още малко?

-Джънгкук: Не ми се спеше, а и видях, че теб те няма.

-Юна: Оу а-ами....- изчерви се.

-Джънгкук: Искаш ли кафе? 

-Юна: Може.

-Джънгкук: Добре.- започна да го прави.

-Юна: Дже Ън спи ли?

-Джънгкук: Като пън.- засмя се.

-Юна: Нека си почива. - седна на масата. 

-Джънгкук: Кафето идва. - отиде и сложи в двете чаши на масата.

-Юна: Благодаря. 

-Джънгкук: Е ще закусваме ли?

-Юна: Хайде. Опитай ги. Да видим дали ще ти харесат. 

Той взе едно кексче и отхапа от него.

-Джънгкук: Не ми харесват.- намуси се.

Юна се изненада.

-Юна: Оу а-ами добре, ще направя други.- стана и взе чинията, но той я спря.

-Джънгкук: Хей,  хей, хей пошегувах се. Това са най-вкусните кексчета, които съм опивал някога. - усмихна и се.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now