Глава 42

792 37 3
                                    

Г.т Юна

Събудих се защото телефона ми звънеше. Дори не видях кой звъни и просто вдигнах.

В разговора:

-Юна: Ало.- каза сънено.

-Ми Со: Ало, Юна. Спиш ли?

-Юна: Вече не. Кажи какво има?

-Ми Со: Аз след околко 20 минути съм при теб да знаеш.

-Юна: Да, добре.

-Ми Со: Да не заспиш след като затворя.

-Юна: Не, няма спокойно. Идвай. 

-Ми Со: Добре. - затвори телефона.

След като затвори видя, че беше 11  часа. Тя стана и отиде в банята за да си измие лицето. След това сложи домашни дрехи и си оправи леглото. 

Реши да направи закуска и отиде в кухнята

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Реши да направи закуска и отиде в кухнята. Започна да прави курабийки. По едно време на вратата се позвъня. Тя отиде да отвори. Там я чакаше Ми Со.

-Юна: Хей, влизай.

-Ми Со: Какво правиш? Мирише вкусно.

-Юна: Курабийки. -отидоха в кухнята.

-Ми Со: Да ти помогна?

-Юна: Добре. 


Г.т Джънгкук

Както си спах усетих нещо да лежи върху гърба ми. Това беше Дже Ън. 

-Джънгкук: Хей малката. Защо си станала? Колко е часа?

-Дже Ън: 07:30. Не исках да спя сама и дойдох при теб. Може ли да си лежа тук?

-Джънгкук: Разбира се, че може, но няма ли да ти е по-удобно на леглото?

-Дже Ън: Ти си моето легло чичо Куки.- настани се удобно.

-Джънгкук: Добре, щом така искаш. Хайде сега да спим.- така и двамата заспаха. 

Малко по-късно Джънгкук се обърна по гръб и Дже Ън спеше до него като го беше гушнала и той нея също. Минаха се около два часа и половина и телефона му звънна. Беше жената от залата. 

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now