Глава 75

504 37 51
                                    

26 юли

Юна стана към 08:00. Беше рано, но тя си имаше работя, която трябва да свърши. Остави Джънгкук да си поспи и отиде в хола. Днес беше деня в който всички освен Юна ще разберат пола на бебето. Юна и момичетата организираха парти. Тя си направи кафе и седна на дивана, извади телефона си и се обади на Ми Со.

В разговора

-Юна: Добро утро.- каза бодро.

-Ми Со: Добро да е.

-Юна: Мислех, че спиш още.

-Ми Со: Ами развълнувана съм и за това станахме рано. 

-Юна: Добре: Аз към 09:20 ще дойда с момичетата при вас. Ти какво ще правиш през това време? Можеш да дойдеш вкъщи.

-Ми Со: Да, добра идея, ще се оправя там.

-Юна: Добре, аз ще се оправя и идваме. 

След това тя се облече и отиде до Джънгкук. Целуна го бузата, а той явно е усетил, защото се усмихна.

-Джънгкук: Добро утро.

-Юна: Добро да е любов.

-Джънгкук: Къде отиваш?

-Юна: При Ми Со, трябва да подготвя партито. Те ще дойдат тук, така, че е време да станеш.-усмихна се.

-Джънгкук: Добре, ставам. 

-Юна: Аз тръгвам, до после.- целуна го.

-Джънгкук: Обичам те.- каза лигаво и се усмихна.

-Юна: И аз те обичам.- засмя се.

Тя натовари някои неща в колата и потегли към дома на Джимин. Не след дълго пристгна.

-Юна: Здравейте.- каза весело.

-Джимиин: Здравей Юна.

-Ми Со: Ще се справиш ли сама?

-Юна: Момичетата ще дойдат след малко. 

-Джимин: Добре, можете да ползвате всичко в къщата, каквото ви потрябва.- усмихна се.

-Юна: Благодаря, но не че искам да ви гоня от собствения  ви дом, но трябва да тръгвате.

-Ми Со: Добре, нямам търпение.- засмя се.

-Юна: Тръгвайте тогава.- тя тръгнаха, а Юна разтовари багажа от колата.През това време и другите дойдоха и отидоха в двора, където щеше да бъде партито. 

-Юна: Хайде момичета да се залавяме за работа. - така започнаха с украсата. Пристигна и храната от кетъринг агенцията и наредиха всичко на една маса. Към 12 часа вече бяха готови и Юна реши, че трябва да се прибере а да се оправи. 

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now