Глава 26

934 49 18
                                    

Г.т Юна

Както си спах реших, че е време да ставам защото може би вече е късно. Бях права. Погледнах към часовника си и видях, че беше 11:30. Станах, измих се и реших да си направя закуска. По едно време телефонът ми звънна и видях, че беше Ми Со и вдигнах.

В разговора:

-Ми Со: Ало, Юна. 

-Юна: Здравей Ми Со. Какво има?

-Ми Со: Нищо, просто реших, че може да няма какво да правиш и за това ти звъня.

-Юна: Ами в момента закусквам. Ако искаш ела.

-Ми Со: Добре, ще дойда. След 15 минути съм при теб.

-Юна: Добре ще те чакам.

След като затвори Юна продължи със закуската си и реши да остави малко и на приятелката си. След около 10 минути и тя дойде. 

-Юна: Хей Ми Со-я, как си?

-Ми Со: Оо супер съм. Ти?- отидоха и седнаха на дивана. 

-Юна: Аз също. Искаш ли да закусиш?

-Ми Со: Няма да откажа.- отидоха в кухнята и седнаха на масата.

-Ми Со: Е какво ще правим?

-Юна: Ами ако искаш може да си пуснем някоя драма и да си направим пуканки?

-Ми Со: Супер идея.

След като Ми Со закуси отидоха на в хола и започнаха да избират драма.

-Юна: Ти изебри, а аз ще направя пуканки.

-Ми Со: Добре.

След около 5 минути, когато всичко беше готово Юна сложи пуканките в една купа и наля сок и ги остави на масата в хола. Седнаха на дивана и пуснаха дрмата. 

-Юна: Какво избра?

-Ми Со: Феята на щангите.

-Юна: Уха супер. 

След един час епизодът свърши.

-Юна: Да пуснем още един?- погледна към приятелката си.

-Ми Со: Добре.

Така изгледха още няколко епизода и решиха да станат и да изчистят. Отидоха в кухнята и Юна започна да мие съдовете, а Ми Со седна на масата и  си говореха.

-Юна: Е как са нещата с Джимин?

-Ми Со: Просто страхотни. Толкова много го обичам.

-Юна: Супер. Радвам се за вас.

-Ми Со: Дори понякога си представям бъдещето с него. Как си имаме деца и той е най-добрият баща и съпруг на земята. Как ще бъдем перфектното семейство.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now