След 2 години
За този период от време, който беше минал нищо не се е променило, освен, че Лия стана на 3 годинки. Беше август месец и Юна и Джънгкук решиха да отидат в Пусан за уикенда. Натовариха багажа и потеглиха.
-Юна: Лия Радваш ли, че ще видиш бабите си и дядовците си! - обърна се към нея.
-Лия: Ами да, имма. - кача щастливо.
-Джънгкук: Ще си играеш с Дже Ън, нали принцесо?
-Лия: Да, аппа.
-Юна: Всички чакат с нетърпение да те видят Лия.
-Лия: Омма, Лия обича баба и дядо. - каза сладко.
-Юна: Те също те обичат, мила.
-Джънгкук: Омма и аппа също те обичат дребосъче.
-Юна: Лия, гладна ли си?
-Лия: Ишкам кеки.
-Юна: Сега ще ти дам крекерите мила. - бръкна в чантата и и ги подаде.
-Юна: Бъди внимателна с тях.
-Лия: Добле.
-Джънгкук: Искате ли да пусна музика?
-Лия: Беби шалк, аппа.
-Джънгкук: Добре принцесо. Пускам бейби шарк. - засмя се.
След като я пусна всички почнаха да пеят. Юна и Джънгкук я знаеха от началото до края, защото я слушаха по няколко пъти на ден. Но щом на дъщеря им и харесва те няма против. По едно време Лия заспя и баща 8 изключи музиката.
-Джънгкук: Дали ще се справи в детската градина? - погледна към Юна.
-Юна: Не се притеснявай скъпи, тя е умно дете. Бъди спокоен. - хвана ръката му.
-Джънгкук: Добре, пък и има още месец докато започне така че няма да го мисля сега.
-Юна: Точно така. - усмихна му се.
След 2 часа влязоха в града и тогава Лия се събуди.
-Лия: Омма, ишкам баба и дядо.
-Юна-След малко ще пристигнем И ще видиш баба и дядо.
След 15 минути притаиганха, а родителите им ги чакаха пред вратата. Джънгкук само като свали Лия от столчето ѝ тя веднага се затич към родителите на Юна и Джънгкук.
-Лия- Бабо... - гушна и по двете си баби, след това и дядовците си.
-Хея: Лия, виж се колко си порансла. - усмихна и се.
-Ха Ри: Разбира се, нали вече е на три. - ценуна я по челото.
-Хюн Дже: Лия, хайде ела да видиш какви играчки сме ти взели. - хвана я за ръката ви случки влязоха вътре. Не след дълго и Хе Джин и Сонг Дже дойдоха.
Прекараха си един страхотен уикенд, но всичко си има край. Юна и Джънгкук се прибраха в Сеул.
Вече беше понеделник и той трябваше да тръгва за работа. Оправи се и целуна Юна за довиждане, но не забрави и Лия. След това отиде в копнанията и започна да работи. Юна ражда стана и направи закуска, след което закуски и когато стана Лиа и даде да закуси. По едно време Юна трябваше да измие чиниите за това застана на мивката, а Лия си играеше със играчките си н земята в хола. По едно време Лия взе телефона на майка си и нбра някого.
CZYTASZ
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.