---------След няколко седмици----------
Понеделник
Г.т Юна
06:00
Отново трябва да се става. И отново някой не си чува алармата. Обърнах се към Джънгкук, а той си спеше, унесен в дълбок сън. Изключих алармата и го гушнах на което той ми отвърна.
-Джънгкук: Добро утро, бебчо.- каза все още със затворени очи.
-Юна: Дорбо утро. Отново не си чу алармата.- усихна се.
-Джънгкук: Доста често ми се случва напоследък, не мислиш ли?- усмихна се.
-Юна: Да, но трябва да ставаме. Хайде.- тръгна да става, но той я дръпна и я сложи върху себе си, след което сложи ръката си на кръста и.
-Джънгкук: Още 5 минути.- целуна я.
-Юна: Добре.- положи глава на гърдите му го гледаше.
-Джънгкук: Защо ме зяпаш?
-Юна: Защото мога.- засмя се, а той отвори очи.
-Джънгкук: Оу,така ли?- сложи ръката си на дупето и го стисна.
-Юна: Аууч, защо го направи?- погледна го лошо.
-Джънгкук: Защото мога.- засмя се.
-Юна: Ама мен ме боли.- погледна го тъжно.
-Джънгкук: Искаш ли да го целуна за да ти мине?- усмихна се мазно.
-Юна: Ааа не,благодаря.- тогава той започна да го гали.
-Джънгкук: Така по-добре ли е?- усмихна се.
-Юна: Мхм.- целуна го, а той задълбочи целувката като вкара и езика си.
Той ги преобърна и сега тя беше отдолу. Юна сложи ръцете си на врата му, а той от своя старана започна да гали бедрото и, докато тя не развали целувката.
-Джънгкук: Какво има?-погледна я очудено.
-Юна: Трябва да ставаме. - усмихна му се. Той стана от леглото без да каже нищо,а тя го погледна очудено.
-Джънгкук: Добре хайде да ставаме, принцесо.- взе я на ръце.
-Юна: Аа любов, какво правиш???
-Джънгкук: Нали искаше да ставаме, отиваме да се измием. - отидоха в банята и той я сложи на плота, след което започнаха да си мият зъбите. Юна приключи преди него и слезе от плота.
-Юна: Аз съм готова, ще отида да събуде Дже Ън.- каза и минавайки покрай него го удари по дупето.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.