Г.т Джънгкук
Събудих се, видях колко е часа и разбрах, че е рано. Беше 06:00 часа и не можах да заспя. Реших да стана и да направя закуска. Тръгнах към кухнята и започнах да правя палачинки. След като ги направих ги сложих в две чини на масата и изкарах конфитюр, шоколад и плодове. Направих сок и отидох да се преоблека.Г.т Юна
Алармата ми започна да звъни. Станах, измих се и се облякох.
Взех нещата си и излязох от стаята и изведнъж ме лъхна аромат на палачинки. Отидох в кухнята ги видях на масата. Чух стъпки зад себе си и се обърнах.
-Джънгкук: Станала си. Добро утро.- усмихна ми се.
-Юна: Добро утро, вие ли ги направихте?
-Джънгкук: Да, хайде да закусим.- седнахме на масата.
-Юна: Много са вкусни.
-Джънгкук: Хаха, благодаря.Неутрал
Те закусиха и тръгнаха колата. Той и отвори вратата за да се качи. След това тръгнаха към компанията. След като пристигнаха влязоха вътре и се качиха в асансьора. Тогава тя каза:
-Юна: Аз мисля довечера да се прибера вкъщи.- той я погледна.
-Джънгкук: Защо?
-Юна: Ами вече прекалих с престоя си и трябва да си хода.
-Джънгкук: Не е вярно. Можеш да останеш колкото си пожелаеш.
-Юна: А-аз…..- той я прекъсна.
-Джънгкук: Страх ли те е да стоиш в дома си САМА?
-Юна: Д-да, но трябва да превъзмогна страха си.
-Джънгкук: Ами ако това се повтори?
-Юна: Да се надяваме да не се.- засмя се.
-Джънгкук: Няма за това ще останеш вкъщи.
-Юна: Добре. – въздиша.Джънгкук се усмихна. Той отиде в офиса си, а тя седна на бюрото си. Двамата започнаха да работят. Докато Юна оправяше документите видя, че и трябва подпис от Джънгкук. Стана и усети, че гърбът я болеше, и започна да раздвижва раменете си. След това отиде и почука на вратата му.
-Джънгкук: Да.
-Юна: Може ли да се подпишете на тези документи?
-Джънгкук: Да, ела. – тя отиде и му ги даде. Той започна да ги разписва, а тя разтриваше вратът си. Той забеляза и я попита.
-Джънгкук: Нещо боли ли те?
-Юна: Не, просто мисля, че гърбът ми е схванат.
-Джънгкук: Ако искаш да сменим стола ти? – погледна я.
-Юна Не, просто може би не седя както трябва.
-Джънгкук: Сигурна ли си?
-Юна: Да.
-Джънгкук: Добре тогава.- той и подаде документите, а тя излезе. Той се обади по телефона.
STAI LEGGENDO
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.