Глава 64

836 54 24
                                    

Г.т Юна

06:30

Чух алармата на Джънгкук и се протегнах за да я изключа. След това го погледнах, а той си спеше сладко. Въпбще не исках да го събуждам, но трябваше. Преди това реших да събудя Дже Ън. Станах от леглото и отидох в стаята и. След като я събудих се върнах в спалнята за да се оправя. Влязох в бяната и се измих, след това реших, че е време да събудя спящата красавижа. Отидох до леглото и седнах до него.

-Юна: Любов, хей.- казваше тихо.

-Джънгкук: Мхм.- каза сънено.

-Юна: Време е да ставаш, хайде.

-Джънгкук: Не искам. 

-Юна: Хайде, стани. Не си бебе. - засмя се тихо.

-Джънгкук: Добре, става.- изправи се в седнало положение и разтри очите си.

-Юна: Добро утро спяща красавице.- усмихна му се.

-Джънгкук: Добро утро.- целуна я.

-Юна: Отиди да се измиеш,хайде.- задърпа го за да стане. Той се изправи и отиде в банята, а тя използва това време за да се облече.

 Той се изправи и отиде в банята, а тя използва това време за да се облече

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това той излезе от бяната.

-Джънгкук: Дже Ън будна ли е?

-Юна: Да, ако бях оставила на теб нямаше да бъде.- засмяха се.

-Джънгкук: Просто ми се спии.- каза и застана пред нея.

-Юна: После ще спиш.- уви ръце около врата му и го целуна.

-Джънгкук: Добре.- усмихна се.

-Юна: Отивам да направя сок. Ти искаш ли?- пусна го и тръгна да излиза.

-Джънгкук: Да.

-Юна: Добре, не се бави.

-Джънгкук: След малко слизам.

Тя слезе долу, а той започна да се оправя. Дже Ън слезе при Юна.

-Дже Ън: Юна, чичо буден ли е?

-Юна: Да, след малко ще слезе.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now