Г.т Джънгкук
08:00 ч.
Реших да стана, защото не ми се спи вече. Измих се и слязох в кухнята и си направих кафе. След това отидох в хола и си пуснах телевизора. Загледах се в една драма и както си гледах чух стъпки и се обърнах.
Г.т Юна
08:30
Станах, защото ми се пиеше вода. Тръгнах да слизам по стълбите и чух, че телевизора работи. Отидох в хола и видях Джънгкук да гледа някаква драма. Явно ме беше чул, че съм слязла и се обърна.
-Джънгкук: Добро утро.- усмихна се.
-Юна: Добро утро.
-Джънгкук: Искаш ли кафе?
-Юна: Да, може.- той отиде и и сложи кафе в една чаша.
-Джънгкук: Заповядай.
-Юна: Благодаря.
-Джънгкук: Надявам се да не си забравила за обяда днес.
-Юна: Да, да не съм. Кога ще тръгваме?
-Джънгкук: В 10 часа.
-Юна: Оу добре. Имам време да се оправя.
-Джънгкук: Да ще имаш.
-Юна: Аз ще се кача да се изкъпя.
-Джънгкук: Добре.Тя се качи горе, и си махна дрехите. Уви тялото си с една хавлия и влезна в банята. След като се изкъпа влезе в стаята и започна да подсушава косата си с една кърпа, но видя, че така става бавно и реши да потърси сешоар от Джънгкук. Сложи си домашни дрехи и почука на вратата му. Той отвори и беше ПО ХАВЛИЯ. Тогава се стъписа и сложи ръце на очите си.
-Джънгкук: Трябва ли ти нещо?- погледна я и се засмя.
-Юна: А-ами а-аз исках да те попитам д-дали имаш се-сешоар?
-Джънгкук: Да, влез сега ще го намеря.
Тя влезе и застана до вратата, а той отиде да намери сешоара. Тя махна ръцете от лицето и и го видя как се разхожда в стаята полугол. След това тя се загледа в оформеното му тяло. То беше толкова стегнато и и хубаво. Както си го гледаше не беше забелязала кога той е намерил сешоара и е застанал пред нея.-Джънгкук: Заповядай. – подаде и го, а тя все още гледаше корема му.
-Джънгкук: Ехо, Юна.-размаха ръка пред лицето и.
-Юна: Да, да тук съм.- засрами се.
-Джънгкук: Виждам. Ето заповядай. – тя взе сешоара и излезе от стаята, а след това той се облече.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.