Г.т Джънгкук
Събудих се малко по-рано от очакваното. Не ми се спеше, но не ми се и ставаше, за това реших да си остана в леглото. Обърнах глава настрани и видях Юна да спи на ръката ми. Спеше толкова спокойно и сладко, чак не исках да я будя. Обърнах се целият към нея и си я гледах. Така минаха 20 минути и алармата звънна. Тя леко отвори очи и като ме видя буден се усмихна.
-Джънгкук: Добро утро!- усмихна се леко.
-Юна: Добро утро, от колко време ме зяпаш?
-Джънгкук: Защо,не може ли?
-Юна: Може, за теб може.- сгуши се в него.
-Джънгкук: Спи ли ти се още?
-Юна: Мхм, малко.
-Джънгкук: Ако искаш днес не идвай на работа.
-Юна: Че защо да не дойда? Няма как.
-Джънгкук: Почини си, не искам да си изморена.
-Юна: Не съм, спокойно.
-Джънгкук: Нали знаеш, че няма проблем да не идваш?
-Юна: Не искам, само защото ти си шефа да не идвам на работа. Не искам да използвам такива привилегии. Когато не направя нещо, както трябва искам да се държиш с мен като с другите служители. Не искам специално отношение към себе си, чу ли?- погледна го.
-Джънгкук: Добре мила.- целуна я.
-Юна: Така те искам.
-Джънгкук: Значи, трябва да целувам и служителите си, дори и мъжете, даже и други неща.- засмя се.
-Юна: Не, това е само за мен.- усмихна се и и го целуна набързо, след което стана от леглото.
-Джънгкук: Ще събудя Дже Ън.
-Юна: Добре.- влезе в банята за да се измия. След като беше готова излизе и се преоблече.
Не след дълго и Джънгкук се върна.
-Юна: Събуди ли я?
-Джънгкук: Да, спокойно.
ESTÁS LEYENDO
My Boss is Strange Attractive
FanficМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.