Г.т Юна
15:45
Добре, вече съм готова и с последния документ. Страхотно имам още 15 минути. Реших да отида при шефа за да го подсетя за срещата. Почуках.-Джънгкук: Да.
-Юна: Г-н Джеон, готов ли сте за срещата?
-Джънгкук: Аа да, да тръгваме. Можеш ли да вземеш онази папка на бюрото ми?
-Юна: Да.Той започна да си облича сакото и след това палтото. Не знам защо, но изглеждаше секси докато го правеше.
-Джънгкук: Тръгваме ли?
-Юна: Да.Той отвори вратата като ми направи път да мина. Беше мило от негова страна. Леле изчервих се.
Г.т. Джънгкук
Когато и отворих вратата и я пуснах да мина преди мен видях, че се изчерви и аз се усмихнах. След това тръгнахме към конферентната зала, където трябваше да пристигне гостът ни от Япония.Наутрал:
Всички заеха местата си, докато Джънгкук чакаше гостът да пристигне пред вратата на залата заедно с Юна. Той пристигна.-Джънгкук: Добър ден, г-н Ношимури. Радвам се да ви видя.
-Ношимури: Добър ден, г-н Джеон. За мен е удоволствие. Коя е тази млада дама до вас?- попита като я огледа от главата до петите. Джънгкук забеляза това, но все пак реши да я представи.
-Джънгкук: Това е личната ми асистентка- г-ца Парк.
-Ношимури: Госпожица значи.- каза го тихо.Джънгкук беше малко изнервен, но се постара да не го показва на яве.
-Джънгкук: Е предлагам да влизаме.
-Ношимури: След вас.- погледна Юна и и направи път да мине пред него.Джънгкук знаеше какво цели и затова мина след нея и така влязоха в залата. Настаниха се, като Джънгкук и Ношимури седнаха на главните места, а около тях бяха личните им асистенти, които подреждаха документите и записваха разни неща.
-Джънгкук: Ами добре, мисля, че сме готови и можем да тръгнем към обекта за да видите как вървят дейностите с него.
-Ношимури: Добра идея. Да тръгваме.
-Джънгкук: Хайде.
-Ношимури: Ако искате може да отидем с моята кола?
-Джънгкук: Не, не няма проблем. Аз ще дойда със моята.
-Ношимури: Ами вие г-це Парк?
-Юна: А-ами..
-Джънгкук: Тя ще дойде с мен. Е ще се видим там.Г.т. Джънгкук
Тръгнахме към паркинга и тогава като всеки се качи в колата си. Нямаше как да оставя Юна да се качи при него. Много добре знаех какво цели този стар загорял японец. Отворих и вратата за да се качи и след това седнах на мястото си като запалих колата и тръгнахме. Бях малко нервен заради този и тя забеляза това.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.