Глава 56

956 56 24
                                    

Г.т Джънгкук

Отворих бавно очи и видях най-красивото създание да лежи в прегръдките ми. Усмихнах се. Не бяхме и помръднали, бахме си в същата поза. Тя се беше сгушила в гърдите ми и спеше спокойно. Целунах я по бузата и се загледах в лицето и. Тя явно ме е усетила и започна да мърда. 

-Юна: Добро утро.- каза, докато очите и бяха затворени и се надигна за да го целуне. 

-Джънгкук: Добро утро мила, наспа ли се?-погледна я.

-Юна: Мхм.- отново легна.

-Джънгкук: Ще ставаме ли?

-Юна: Колко е часа?

-Джънгкук: 08:00. 

-Юна: Не мислиш ли, че е рано?- каза и се усмихна.

-Джънгкук: Добре скъпа, поспи си още. - галеше я по главата, а с другата ръка премахваше косата от лицето и. Така тя заспа, а той си я галеше и я гледаше как спи. Стана 09:20 и той реши да стане и да направи закуска. Стана внимателно от леглото и я зави, а тя си легна по корем и си спеше най-спокойно. Той отиде в кухнята и започна на прави закуската. По едно време усети как некой го прегърна в гръб. Знаеше кой е и за това не се обърна, а продължи заниманието си.

-Джънгкук: Наспа ли се?

-Юна: Дам.- облегна се на гърба му. 

-Джънгкук: Гладна ли си?- обърна се към нея.

-Юна: И то много.- надигна се на пръсти и го целуна. 

-Джънгкук: Ще събудиш ли Дже Ън, а аз ще сложа масата?

-Юна: Добре.

Той оправяше масата,  а тя се качи горе в стаята на Дже Ън. Овори леко вратата и я видя да си оправя леглото. 

-Юна: Искаш ли помощ?

-Дже Ън: Юна, добро утро.

-Юна: Добро утро. Хайде ще ти помогна. 

-Дже Ън: Благодаря. 

-Юна: Хайде да слизаме да закусим. - усмихна и се.

-Дже Ън: Хайде.

Те отидоха в кухнята и видяха Джънгкук да изкарва сок от хладилника. 

-Дже Ън: Добро утро.- каза весело и седна на масата.

-Джънгкук: Добро утро принцесо. 

-Юна: Изглежда много добре.- погледна го, а той я целуна.

- погледна го, а той я целуна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now