Вторник
Както предишният ден, Джънгкук се събуди и се оправи за работа. След като беше готов целуна Юна по челото и тръгна. Пристигна във компанията и се захвана с ангажиментите си.
Г. Т Юна
Отворих очите си. Явно съм е наспала щом се събуждам. Погледнах часовника и видях, че беше 08:32 и реших да стана. Оправих стаята и слязох в кухнята. Исках да си направя закуска и кафе. Когато бях готова седнах на дивана и взех лаптопа си и започнах с приготовленията за сватбата.
По едно време телефона ми звънна и видях, че беше Джънгкук.
В разговора
-Юна: Хей, добро утро.- каза весело.
-Джънгкук: Добро утро, любов. Наспа ли се?
-Юна: Да, от кога не съм си почивала така. - засмя се.
-Джънгкук: Какво ще правиш сега?
-Юна: Ами, ще се захвана с приготовленията, ами ти? Не си ли зает?
-Джънгкук: Ами имам малко свободно време и реших да те чуя. - засмя се сладко.
-Юна: Да не би да ти липсвам?- усмихна се.
-Джънгкук: И то много. Сърце не ми даваше да те оставя като тръгнах за работа.
-Юна: Ако свършиш по-рано се прибери, ще ти направя нещо за хапване.
-Джънгкук: Добре, любов.
-Юна: Ще ти затварям, защото ме чака много работа, и теп също.
-Джънгкук: Добре, до после. Обичам те!
-Юна: Аз също, чао.- затвори.
След разговора започна да върши работата си.
Така минаха около 3 часа и реши, че е време за почивка. Тогава телефона и отново звънна. Този път беше Ха Ри.
-Юна: Ха Ри-я, здравей.
-Ха Ри: Здравей Юна, какво правиш?
-Юна: Ами почивам си, вие?
-Ха Ри: Ами ние пристигнахме в Сеул и се нанесохме.
-Юна: Супер, имате ли нужда от помощ?
-Ха Ри: Ами не, ще се справим. Исках да ти кажа двечера да дойдете с брат ми.
-Юна: Оу, ами добре. Като се прибере ще му кажа. Благодаря за поканата.-засмя се.
-Ха Ри: Добре, ще ви чакаме довечера. До тогава.
-Юна: До довечера.- затвори.
YOU ARE READING
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.