Глава 94

362 20 14
                                    

Събота

Юна и Джънгкук още бяха в лелото, понеже беше рано. Тя се събуди преди него. Когато се обърна към него го видя да я прегръща, заравяйки главата си със гърба и. Юна леко се завъртя и сега имаше възможност да го наблюдава как спи. Започна да гали лицето му, също така оставяше малки целувчици по него. Той малко се размърда и се приблжи до толкова, че нослетата им да се допират. 

-Джънгкук: Любов, защо си станала толкова рано?- каза сънено.

-Юна: От къде знаеш, че е рано, като още не си си отворил очите?- засмя се тихо.

-Джънкук: Просто предполам. Добро утро между другото.- целуна я.

-Юна: Добро утро.- сложи си ръцете на лицето му и се усмихна в целувката. 

-Джънкук: Как са двете ми принцеси днес?- погали и целуна корема и.

-Юна: Ами много сме добре, но сме малко жадни. - прегърна го. 

-Джънкук: Ще отида да ти налея вода, не ставай. Всъщност колко е часа?- каза обръщайки се към шкафчето за да си вземе телефона. 

-Юна: Колко е?

-Джънкук: 08:25. Изчакай сега ще се върна. - стана и отиде да си налее вода, след което се върна обратно и и даде чашата. 

-Юна: Благодаря ти. - усмихна му се и взе чашата. 

-Джънкук: Какво смяташ да правим днес?- седна на лелото до нея. 

-Юна: Ами още не сме направили плана за стаята, може това да свършим. - поледна го.

-Джънкук: Добра идея. Аз ще стана да направя закуска, а ти си почивай. - тръгна да става. 

-Юна: Аз искам с теб. - погледна го.

-Джънгкук: Добре, хайде. - тя слязоха долу и тя седна на стола, а той започна да готви. 

-Юна: Много ми харесва, когато готвиш. - стана и отиде при него като го прегърна в гръб. 

-Джънгкук: Защо?- усмихна се и се обърна към нея. 

-Юна: Ами винаги е вкусно, пък и ми харесва как изглеждаш докато го правиш. Изглеждаш сериозен, но и в същото време си като бебе. - засмя се и сложи ръцете си на врата му. 

-Джънгкук: Оуу, така ли? Значи да ги правя често. - усмихна се и цложи ръцете си на кръста и и я целуна. 

-Юна: Иска ми се, но ще ме разглезиш прекалено много. 

-Джънгкук: Ти трябва да си почиваш, пък и ще можеш повече да се радваш на мен, когато готва. -засмя се.

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now