Г.т Юна
Събудих се, защото ми се допи вода. Станах и видях, че не съм в леглото си, а съм заспала на дивана. Отидох до кухнята и си налях вода. След това отидох да се измия и да си сложа други дрехи. Днес не мисля да излизам, а да си стоя в къщи.
Облякох се и отидох в кухнята.
Направих си закуска и седнах да гледам телевизия. По едно време телефонът ми звънна. Беше Ми Со.
В разговора:
-Ми Со: Хей Юна. Добро утро.
-Юна: Добро утро Ми Со-я.
-Ми Со: Какво правиш?
-Юна: Гледам телевизия. Ти?
-Ми Со: Ами аз нищо не правя. Джимин има малко работа и излезе и съм сама. Искаш ли да излезем?
-Юна: Ами не ми се излиза. Ако искаш ела вкъщи. Времето е подходящо за правене на нищо.-засмя се.
-Ми Со: Добре.Ще дойда. Дано не завали докато идвам.
-Юна: Чакам те.- затвори телефона.
Юна си гледаше телевизия, докато Ми Со реши да иде до магазина за да вземе някой неща и след това да отиде при нея.
Юна си седеше и звънеца звънна отиде да отвори на приятелката си.
-Ми Со: Хей. - влезе вътре.
-Юна: Хей, какво носиш?- погледна чантата.
-Юна: Ами разни вкусотийки. Ето вземи.-подаде и чантата, а тя тръгна към кухнята за да я остави.
-Юна: Закусила ли си?
-Ми Со: Да, Джимин ми направи закуска.
-Юна: Супер.- отидоха и седнаха на дивана. Докато Ми Со сядаше видя чантата до дивана.
-Ми Со: Какво е това?-посочи и чантата.
-Юна: А-ами това е чанта.- Ми Со тръгна към нея и я взе отвори я и вътре видя роклята.
DU LIEST GERADE
My Boss is Strange Attractive
FanfictionМомиче на име Юна завършва университет и си намира работа е в една от най-големите компаний в Южна Корея като асистентка на Джеон Джънгкук. А какво става после следете и ще разберете.