Глава 99

260 16 2
                                    

Времето започна да се столя. Вече беше края на май, което значеше че и първият рожден ден на Лия наближава. Една неделна сутрин Юна стана преди Джънгкук и отиде в стаята на Лия, която туко-що се бе събудила.

-Юна: Мъниче, добро утро. - усмихна и се и я взе.

Те слязоха долу и Юна я остави на столчето и за хранене. Направи и някакво пюре и започна да я храни, а тя правеше смешни физиономии.

-Юна: Хайде Лия, една лъжичка за татко. - подаде и от пюрето.

-Юна: Самолетчето идва.- размахваше ръка във въздуха.

След като изяде пюрето Юна остави купичката на таблата.

-Юна: Браво на теб, изяде си всичко. Значи заслужаваш награда. - зарадва се и я целуна по челото. След това стана от стола и извади едни много малки бисквитки под формата на животни и ги остави предн нея.

-Юна: Лия, виж какво има тук- рибка. - подаде и бисквитката, а тя в взе и започна да яде. Юна стана и започна да рови в хладилника за да направи закуска за нея и Джънгкук. Докато търсеше разни неща Джънгкук се бе събудил и слезна при тях. Първо отиде при Лия, която си хапваше.

-Джънгкук: Здравей малка принцесо. - наведе се и я целуна по челото. 

След това отиде при Юна и застана зад нея като я удари по дупето.

-Джънгкук: Добро утро, скъпа.- -тя се стресна от удара и се обърна. 

-Юна: Добро утро и на теб.- целуна го.

-Джънгкук: Да не би да те изплаших?- засмя се.

-Юна: Не, но можеше да ме поздравиш нормално.- усмихна се.

-Джънгкук: Това си беше доста нормално. - сложи ръцете си на кръста и я елуна отново. 

-Юна: Ще правя закуска, наглеждай Лия. 

-Джънгкук: Добре. 

Понеже Юна бе забравила да вдигне купичката от столчето на Лия те се бе омазала цялата с пюре. Джънгкук като се обърна и се засмя. 

-Джънгкук: Ами мисля, че те добе си се справя.- смееше се.

-Юна: Какво? Защо?- обърна се и я видя.

-Джънгкук: На татко сладурната.- застана до нея и и се усмихваше.

-Юна: Лия, не отново. Престани да бъркаш в купата и да се межеш навсякъде.- отиде и взе купичката.

My Boss is Strange AttractiveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt