Глава 88

580 23 23
                                    

Минаха още няколко дни и  дойде Нова година. Те все още бяха в Пусан. Приятелите на Юна и Джънгкук трябваше да дойдат за да прекарат новогодишната вечер всички заедно. 

31 декември

Юна и Джънгкук спяха все още, но той овори очи. Погледна часа и след това към Юна като се усмихна и сложи ръка на коремчето и. Тя го усети и се обърна към него.

-Юна: Добро утро.- все още не бе отворила очите си.

-Джънгкук: Добро утро, скъпа.- целуна я по челото.

-Юна: Колко е часа?

-Джънгкук: Още е рано, 08:15 е.- прегърна я.

-Юна: Защо се събуди?

-Джънгкук: Просто така.

-Юна: Може ли да си постоим така още мъничко?- погледна нагоре към него.

-Джънгкук: Да, разбира се. Хайде затвори очи и си почивай.-той започна да я гали по гърба, докато не заспа. Той реши, че няма какво да порави и слезе долу при останалите. 

-Джънгкук: Добро утро.-поздрави ги весело.

-Хея: Добро утро сине, къде е Юна?

-Джънгкук: Ами оставих я да спи.-седна при тях на дивана.

-Хе Джин: Нека си почива, това е добре за нея.

-Дже Ън: Чичо Куки, какво ще бъде бебето?-застана пред него.

-Джънгкук: Не знам принцесо, още е рано, но щом се роди и може би, малко като порасне ще си играете, нали?-усмихна и се.

-Дже Ън: Да, добре.- седна на мястото си.

-Джънгкук: Къде са татко и Сонг ДжунХ?-погледна към сестра си.

-Хе Джин: Отидоха до магазина. Ще пазаруват за довечера.

-Джънгкук: Чудя се кога ли ще дойдат останалите?

-Хея: Може би пътуват. 

-Джънгкук: Да, може би.Ще отида да си взема телефона.- стана и отиде в спалнята. Когато влезе видя, че телефона на Юна звъни, но беше на вибрация и те не го чуваше. Той видя, че е непознат номер, взе своя телефон и излезе за да вдигне. 

В разговора:

-Джънгкук: Ало.

-Бо Хи: Ало, Джънгкук?

-Джънгкук: Да, кой е?

-Бо Хи: Бо Хи е. 

-Джънгкук: Оо Бо Хи, съжалявам, че не те познах. 

My Boss is Strange AttractiveWhere stories live. Discover now