Zdravíčko,
napadlo mě, že kreslíři mají svůj inktober, kdy mají za 31 dní namalovat 31 obrázků na 31 témat, která dostanou.Proč něco takového neudělat pro pisálky?
A jelikož tato malá kratochvíle měla minuly rok docela úspěch, rozjedeme to i letos.
Jak to tedy bude probíhat?
• Anonymně
• Zvolte si přezdívku, která nemá výraznou spojitost s vašim jménem na wattpadu. Jedno slovo a jedno číslo.
Př. Černá8, Liška4, Running3...
pod touto přezdívkou budete vystupovat zde, abychom neměli problém s případnou korupcí.
Tuto přezdívku mi napište do messengeru, kde si vás tak uložím, abych rovnou věděla, od koho mi chodí příběhy.• 20.7. Zveřejním seznam 31 témat, na které se v následujícím měsíci budou psát texty.
• Prvního mi můžete začít posílat texty k prvnímu tématu, druhého k druhému atd.
• Žánr si volíte vždy sami
• Každý den ve 20:30 bude uzávěrka daného tématu a následné zveřejnění všech textů, které se nevymykají pravidlům.
• Do konce měsíce srpna je možné každému příběhu přidělit 1-5 bodů. (5 je nejlepší, 1 nejhorší) Autor nebude bodovat svůj. Ofc.
• Není povinné psát na všechna témata. Je to jen pro vaše procvičení, nikdo vás do ničeho nutit nebude.
• Na konci měsíce bude vyhlášen vítěz každého tématu, který dostane pro svůj text samostatnou kapitolku.
• Druhý týden v září spočítám body a ten, který získá nejvíce bodů dostane samolepku jako jsou lgbt, wattys..., kterou si může dát na obálku svých publikovaných povídek z této soutěže. (Prosím o případné publikování až po konci soutěže, abyste zůstali v anonymitě.) Tento autor bude jmenován jako vítěz i v popisku této "knihy".
• Povídky zběžně přečtu kvůli dodržení tématu, urážkám a nenávistným zmínkám, ale nebudu korekturuovat ani upozorňovat na jiné chyby - logika, návaznost děje aj.
• Je mi jedno jaký slohový útvar odevzdáte - vyprávění, popis, úvaha... ale chci ono dodržení tématu. Takže pokud je téma Zelený pomeranč a příběh bude o vlaštovce Jitce, příběh nepustím.
• Téma = název. Pokud je téma Zelený pomeranč, název bude taky Zelený pomeranč.
Prosím o odevzdávaní příběhu s příslušným titulkem. Téma může být pochopeno ironicky, může se okolo něj točit celý text nebo to může být třeba pointa na konci. Vezmu ho jako i třeba jen zmínku, třeba v přímé řeči, pokud bude ale souviset se zbylým dějem. (NE: Vlaštovka Jitka se po celém dni dobrodružství vrátila do hnízda, cestou zpět viděla zelený pomeranč. Konec.)• Odevzdávejte prosím v tomto znění:
Titul – autor
TextTakže:
Zelený pomeranč – jablíčko3
Bylo nebylo...• Lyrické i epické texty
• Próza i poezie
• Smí jít o fanfikce
• Hotové texty prosím posílat na můj msg, na Facebooku mne najdete pod Theresa Black a stejná profilovka jako zde. Posílejte prosím jen povídky z aktuálního dne (pokud se nedomluvíme jinak př. kvůli dovolené a chybějícímu připojení atd.) jako zprávu v chatu. Nemám bohužel tento rok tolik času jako minulý a dohadovat se s někým o kompatibilitě souboru s mým mobilem je zbytečné. Stejně tak mi neposílejte screeny. Texty budu vkládat, potřebuji je tedy jako texty.
• Bodování prosím udělovat pomocí citace v komentáři. Ať v tom není bordel. Vždy za každým textem bude výzva k hodnocení, kterou označíte a tak pod ní budete moct napsat komentář - bodové hodnocení. Slovní hodnocení pište k příběhu, ne k výzvě.
(Výzvu chvilku přidržíte prstem načež se vám slovo či věta označí a objeví se tabulka, co chcete udělat. Stisknete "komentář" a je to.)Př.:
Bla bla bla, je to krásný den, bla blaProsím, bodové hodnocení k tomuto příběhu sem.
Takhle:
Pokud vám to nejde, tak body napište jako odpověď pod komentář, který tento můj požadavek splňuje. Prosím, ať v tom není bordel.________________
Pravidla:
Příběhy odevzdané pozdě nebudou zveřejněny. 11.8. Opravdu nepřijmu téma č2 jelikož příběhy k němu budou už dávno publikovány.
Vulgarismy, sex. a jiné scény ano, ale všeho s mírou. Stále spadáme pod pravidla wattpadu.
Dodržení tématu musí být.
Příběhy, kde autor útočí na příslušníky etnických, handicapovaných, věřících, lgbt a jiných skupin nebudou zveřejněny.
Příběh se musí vejít do rozmezí 100-800 slov.
Autor nebude nikomu prozrazovat svou přezdívku. Není ale problém jej u ní po konci soutěže označit, aby se mohl pochlubit.
A jedna nová a protivná podmínka: chci od vás follow. Po skončení soutěže ho klidně zrušte, ale po její trvání chci mít jistotu, že se vám ukážou všechny případné aktualizace a info o soutěži.
_______________Prostor pro otázky a doplňky zde.
Pokud něčemu nerozumíte nebo máte pocit, že zde něco chybí, určitě napište. Budu ráda, když se zúčastní co nejvíce lidí. Těším se na vaše příběhy.
Pá