19. 8. - Nejkrásnější žena

66 3 18
                                    

Nejkrásnější žena – Kalokaghatia0

Nejkrásnější žena není ta,
žena jak perla překrásná
Nejkrásnější žena je ta,
co je vinna –
Apoštoly odsouzena
Hříšníky zapuzena
Lidmi obdivována

Nejkrásnější žena je ta,
která je vinna –
Bohy stvořena
Smrtí zkrocena
Smrtelníky zničena

Nejkrásnější ženou je ta,
co srdce ti ukradla –
Ukradla a políbila
Pohltila a uchovala
Uchovala v hrobce
Hrobce svého srdce

Není to žena,
co je tak jiná,
Není to žena totožná,
ani žena tak nemožná
Svůdná, ano, to možná
Žena nebesky hříšná
Duše je andělsky čistá
Duše – její, vaše – tvá
Duše vaše je spojena
Napořád

Žena mnohdy tak opatrná,
která nemohla přestat –
přestat se dívat,
dívat,
líbat,
snívat,
svlékat
Ta, která nemohla přestat –
přestat tě milovat

Bodové hodnocení k tomuto příběhu sem.

Nejkrásnější žena - crow7

„Šup, Leo!" šťouchla do mě Julie. „Za chvíli začíná svatba!"

„Neboj, všechno stíhám," odkývala jsem, přesto jsem za dnešek nestíhala pomalu nic. V rychlosti jsem odložila mé věci, popadla kytici a spěchala jsem dopředu k oltáři.

Trvalo pár minut, než se dveře na protější straně otevřely a vstoupila má sestra v nádherných svatebních šatech, zaháknutá do otce, který se usmíval na celý sál.

Dívala jsem se na mou sestru, jak kráčí k oltáři. Její snoubenec měl slzy v očích, přesto se usmíval. Oba čekali celý rok na tento den, kdy se budou moci vzít. Volnější bílé šaty vlály všude okolo, jejich malá snaha zamezit jasnému náznaku jejího těhotenství. Rodiče o ničem nevěděli, pravdu řekla jen mně a jejímu snoubenci.

Usmívala se, kráčejíc vedle otce, který ji vedl ke snoubenci. Otec měl na sobě tmavě modré sako, pod ním maje bílou košili a tmavě modré kalhoty k saku. Slušelo mu to, rozhodně bych mu netipovala padesát pět. Na to, že jeho nejstarší dítě mělo nedávno třicet let, rozhodně nevypadal.

Předal svou dceru snoubenci, společně se chytli za ruce, postavili se čelem k oddávajícímu.

Mlčky jsem na ně hleděla, hlavně na tu nejkrásnější ženu, která dnes měla přenádhernou svatbu. Na mou sestru, mé dvojče.

Bodové hodnocení k tomuto příběhu sem.

Nejkrásnější žena - Popelnice21

"Bello? Půjdeš se mnou v sobotu nakupovat?"
"Mmmm."
"Bello? Slyšíš?" Lili se přiklonila s Belle. "Haló!" Zařvala na ni.
Bella s sebou cukla a sundala si sluchátka. "Lili, co děláš?" Ozvala se naštvaně.
"Ptala jsem se tě, jestli se mnou půjdeš nakupovat v sobotu."
"Kam nakupovat?" odpověděla Bella zmateně.
"Do Primarku! Teď ho otevřeli nově, na Václaváku."
"Dobře, dobře." Bella si znovu nandala sluchátka.
"Co tam děláš?" ptala se Lili. "Bello? BELLO?"
"Co zas?" Bella strhla sluchátka. "Co?"
"Ptám se tě, co tam děláš!" Lili zvídavě koukala na mobil Belly, jež si ho z bezradnosti strčila do podprsenky.
"Lili, nech mě."
"Ale já chci vědět, co tam děláš!"
"MAMI! LILI ZASE OTRAVUJE!"
"Máma je na nákupu." Lili se vítězoslavně usmála. "Tak uka."
Bella zakoulela očima. "Ty si dělej starosti s Primarkem, jo? Nech mě být." Otočila se a přikryla se peřinou.
Lili neustoupila. Šla k reprákům, které měly v pokoji, a pustila na plné pecky techno hudbu.
"LILINO, DEJ MI POKOJ." Vřískala Bella, zatímco běžela repráky vypnout.
"Tak mi tu ukážeš? Bello, prosím!" Lili si klekla a dala ruce tak, jako kdyby se chtěla modlit.
Bella se na ni podívala dlouze. "Neříkej to mámě, jo?"
"Jasně, že ne."
"Jinak ji řeknu, že jsem tě vzala do Božího hříchu."
"Ale tys mě tam -"
"TY SIS TO VYDUPALA STEJNĚ JAKO TOTO. TAKŽE TEČKA."
Lili poslušně kývla hlavou.
"Objevila jsem appku, kde ti pomůžou ze sebe udělat nejkrásnější ženu." Bella si sedla do postele.
"Jako fakt?"
"Jo a nemusíš znít tak překvapeně, vím, že jsi závislá na těch Instagram modelkách."
"Já nejsem - "
"Tahle appka je jiná, Lili." Přerušila ji Bella. "Je lepší, individuálnější..."
"Jak jsi na ni přišla?"
"Můžeš si tam najít vše od stravy po oblečení, makeup, cvičení, různé guru..."
"Uka!" Vztáhla Lili ruku.
"Ne!" Bella se držela mobilu zuby nehty. "Já - ti - to - budu - jen - ukazovat - zatím - co - ty - poslušná - budeš - KOUKAT!"
"Dobře..."

Writegust 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat